گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان ۹۴/۱/۲۱

2015-04-11
44 بازدید

در تاریخ ۹۴/۱/۲۱ همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالروز میلاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، نماز جمعه به امامت حجه الاسلام والمسلمین حاج یداله زمانی در مسجد جامع وزوان برگزار شد.   امام جمعه محترم در ابتدا پس از حمد و ستایش خداوند و سفارش به […]

namaz (1)

در تاریخ ۹۴/۱/۲۱ همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالروز میلاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، نماز جمعه به امامت حجه الاسلام والمسلمین حاج یداله زمانی در مسجد جامع وزوان برگزار شد.

 namaz (12)

امام جمعه محترم در ابتدا پس از حمد و ستایش خداوند و سفارش به تقوا گفت خداوند همه انسان ها را به داشتن تقوا توصیه می کند و تاکید می کند که مسلمان باشید و مسلمان از دنیا بروید .

 namaz (4)

سپس در راستای شکرگزاری از نعمت های الهی گفت : در هر نفس انسان دو نعمت حیات و ممات نهفته است و اعتراف به نعمت ها و قدردانی از حیات الهی شکر نعمت زبانی را می طلبد. انسان باید با زبان و عملش به دنبال رضایت خداوند متعال باشد.

 namaz (5)

حضرت علی (ع) فرمودند: وقتی نعمت های خداوند به سوی شما آمد ، با ناسپاسی آنها را از دست ندهید .

 namaz (7)

امام صادق (ع) فرمودند: در هر نفس از زندگیت شکر و سپاسی لازم است و تو باید در هر حال ، چه بیماری ، چه سلامتی ، چه فقر و نداری و چه دارایی قدرشناس نعمت های الهی باشی.

 namaz (8)

بهترین شکر خداوند انجام واجبات و ترک محرمات است.

 namaz (9)

امام جمعه محترم در خطبه دوم پس از بیان جایگاه نماز جمعه در رابطه با ایجاد همدلی و وحدت ارتباط بین مردم و مسئولین را خواستار شد.

 namaz (11)

همچنین در رابطه بیانیه لوزان سوئیس اظهار داشت بیانات مقام معظم رهبری بهترین تصمیم گیری و قضاوت است.

 namaz (10)

مناسبت های هفته :

ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره)

روز فناوری هسته ای و به ثمر نشستن تلاش دانشمندان هسته ای

سالروز شهادت سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم

سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی

 namaz (2)

در بین دو نماز و به مناسبت روز مادر و روز زن با همکاری پایگاه های بسیج خواهران فاطمه زهرا(س) و ام ابیها و ستاد نماز جمعه پس از مولودی خوانی ، از کلیه نمازگزاران با شربت و شیرینی پذیرایی شد.

namaz (6)

خلاصه خطبه ها : علی رصاف

مکبر : محسن روستا

تصاویر : جهانگیر حدادیان

namaz (3)