جلسه ی هیئت مدیره ی شرکت گلستان برگزار شد

2021-12-28
922 بازدید

جلسه ی هیئت مدیره ی شرکت گلستان برگزار شد یکصد و بیست و دومین جلسه ی هیئت مدیره ی گلستان بر اساس دعوت قبلی و راس ساعت ۹ روز دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۶ با حضور اعضای هیئت مدیره ، بازرسین ، حسابدار و مدیرعامل شرکت در محل مجموعه ی اداری تعاونی برگزار گردید . در این جلسه […]

جلسه ی هیئت مدیره ی شرکت گلستان برگزار شد

یکصد و بیست و دومین جلسه ی هیئت مدیره ی گلستان بر اساس دعوت قبلی و راس ساعت ۹ روز دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۶ با حضور اعضای هیئت مدیره ، بازرسین ، حسابدار و مدیرعامل شرکت در محل مجموعه ی اداری تعاونی برگزار گردید . در این جلسه موضوعات زیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در هر خصوص تصمیمات لازم اتخاذ گردید :
– با توجه به اینکه نحوه ی تقسیم سود سال مالی ۱۳۹۹ به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه رسید و مقرر شد سود سهام اعضای محترم به حساب آنان در صندوق قرض الحسنه ی ولی عصر عج میمه واریز گردد لازم تا قبل از پایان سال جاری کلیه ی سهامداران نسبت به افتتاح حساب در صندوق فوق اقدام نمایند . در همین راستا با توجه به اینکه افتتاح حساب قائم بحضور شخص در محل صندوق قرض الحسنه نیست ، اطلاعات سجلی اعضایی که فاقد حساب در صندوق هستند برای افتتاح حساب در اختیار مدیریت محترم قرض الحسنه قرار گیرد .
– با توجه به تاکید اداره ی محترم تعاون شهرستان بر ” پایش اعضا ء ” و ضرورت انجام این مهم مقرر گردید با عنایت به نیروی دفتری مورد نیاز برای انجام پایش اعضا ، آقایان مهندس سعیدیان ، شهبازی و اسماعیلی با حضور در دفتر شرکت و بررسی پرونده ها نسبت به انجام پایش اعضاء تا پایان سال جاری اقدام نمایند .
– در خصوص پرداخت حق الزحمه ی نیروهای گلستان که نسبت به آبیاری ” یخ آب ” باغات به نحو شایسته اقدام نموده اند تصمیم گیری و مقرر گردید بلافاصله پس از اتمام آبیاری باغات نسبت به بستن بندهای آب قنات وفق ماده ی ۱۰ قانون توزیع عادلانه ی آب اقدام لازم صورت گیرد .
– با توجه به عدم بارندگی در سال جاری مقرر گردید بر اساس نیاز آبی و مواد غذایی سطح زیر کشت زعفران ، نسبت به محلول پاشی ریزمغذی ها و آبیاری این محصول در زمانهای مناسب اقدام گردد .
– در این جلسه که تا ساعت ۱۲ بطول انجامید مقرر شد جلسه ی بعدی هیئت مدیره در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ برگزار گردد .
تنظیم گزارش : ۱۴۰۰/۱۰/۷