گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان ۹۴/۳/۲۹

2015-06-20
79 بازدید

نماز جمعه در تاریخ ۹۴/۳/۲۹ در مسجد جامع شهر وزوان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا زمانی اقامه گردید. امام جمعه محترم در خطبه ی اول پس از توصیه به رعایت تقوای الهی به ویژگی های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای شناخت خالق خویش و نیز شناخت […]

CIMG8073

نماز جمعه در تاریخ ۹۴/۳/۲۹ در مسجد جامع شهر وزوان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا زمانی اقامه گردید.

CIMG8081

امام جمعه محترم در خطبه ی اول پس از توصیه به رعایت تقوای الهی به ویژگی های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای شناخت خالق خویش و نیز شناخت خود. در این ماه زمینه‌ی تکامل معنوی برای انسان فراهم می شود.

CIMG8062

ماه رمضان ماه دعا و ماه قرائت قرآن است که باعث نورانی شدن قلب انسان می شود. روزه داران میهمان خداوند متعال هستند.

CIMG8064

پیامبر اکرم فرمود(ص) : یکی از درهای بهشت دری است که جز انسان هایی که روزه گرفته اند در آن وارد نمی شوند. خواب روزه دار عبادت است و نفس او ثواب تسبیح دارد.

CIMG8071

توفیق آشنایی با قرآن و حضور در محافل قرآنی بهترین راه جهت در امان بودن از آسیب ها و خطرات مخرب می باشد. راه نجات جوانان پناه بردن به قرآن و روزه می باشد.

CIMG8072

امام حسن مجتبی (ع) فرمود : خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای بندگان خود قرار داد. عده ای با صبر و استقامت در میدان عمل پیروز می گردند و عده ای نیز با سستی و سهل انگاری در این میدان با شکست مواجه می گردند.

CIMG8085

خطبه دوم :

امام جمعه محترم در خطبه‌ی دوم به بیان مناسبت ها به شرح ذیل پرداختند:

۳۱ خرداد            شهادت دکتر مصطفی چمران در سوسنگرد

۱ تیر                 روز تبلیغ و اطلاع رسانیروز اصناف و روز مبارزه با مواد مخدر

۷ تیر                 سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش

CIMG8094

این گزارش حاکی است آقای حسینعلی حاجی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در بین الصلاتین ، طی سخنانی به تشریح شرایط جامعه و اقتصاد مقاومتی پرداخت و خاطرنشان کرد که اقتصاد مقاوم بر پایه ی تولید داخلی استوار است .

خلاصه خطبه ها:              علی رصاف

تصاویر :                        جهانگیر حدادیان

مکبر :                            میثم روستا