ایرنا – محمدرضا رحیم پور و طراحی ربات کاوشگر

2014-11-22
356 بازدید

شهرکرد – ایرنا – رییس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری از طراحی ربات کاوشگر رهیابی از سوی دانشجوی رشته فیزیک پردیس بحرالعلوم این دانشگاه خبرداد. دکتر ‘عباس قنبری عدیوی’ عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این روبات توسط تیمی به سرپرستی محمدرضا رحیم پور با همکاری علی رضا عباسی و وحید ایرجی دانشجویان رشته […]

شهرکرد – ایرنا – رییس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری از طراحی ربات کاوشگر رهیابی از سوی دانشجوی رشته فیزیک پردیس بحرالعلوم این دانشگاه خبرداد.

robat (3)

دکتر ‘عباس قنبری عدیوی’ عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این روبات توسط تیمی به سرپرستی محمدرضا رحیم پور با همکاری علی رضا عباسی و وحید ایرجی دانشجویان رشته ی فیزیک پردیس بحرالعلوم شهرکرد طراحی و ساخته شده است.

وی اظهار داشت: تیم روباتیک دانشگاه فرهنگیان استان با حمایت شورای علمی و پژوهشی دانشگاه در مهر امسال ریر نظر دکتر ‘عباس شاه بندری’ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دکتر قنبری تصریح کرد: این روبات کاوشگر می تواند در مسیرهای رنگی مختلف، راه درست را برای رسیدن به هدف پیدا کند.

وی از شرکت این گروه در مسابقات کشوری خبرداد.

در پردیس های بحرالعلوم، باهنر و مرکز شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری در دو بخش پیوسته و ناپیوسته یک هزار دانشجو معلم به تحصیل مشغولند.

روزنوشته ها ۸۸/۶/۸

– اعضای تیم رباتیک نوآوران به دفتر آمدند . آقایان محمدرضا رحیم پور کلاس اول دبیرستان شریعتی در رشته ی ریاضی و محمد حسین زمانی هم در همین پایه و رشته تحصیل می کنند و رباط مسیریابی را طراحی کرده اند که در مسابقات کشوری صائب اصفهان،در استان و کشور حائز رتبه شده است .

 robat (2)

 این نوآوران نوجوان باید مورد حمایت های مختلف قرار گیرند تا دیگر نوجوانان و جوانان  مستعد بخش هم اعتماد بنفس کافی برای پروازهای بلندتر را پیدا کنند . فرهنگ عمومی مردم بخش باید در جهت تقویت روحیه ی دانش پژوهی و نوآوری،تعیین مسیر گردد .

تقدیرنامه آقای رحیم پوربه دلیل شرکت در مسابقات رباتیک دانشگاه امیرکبیر در قالب تیم کانون شهید دستغیب

میمه

robat (1)