✅ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه

2021-10-31
910 بازدید

✅ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه 🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور مسئولان قضایی استان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 🔸گفتنی است دراین آئین با اهدای لوح از سوی رییس دادگستری استان و فرماندار شهرستان از […]

✅ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور مسئولان قضایی استان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
🔸گفتنی است دراین آئین با اهدای لوح از سوی رییس دادگستری استان و فرماندار شهرستان از خدمات دکترباقری تکریم و تجلیل و با ابلاغ حکمی از سوی رییس قوه قضاییه دکتر رئوفیان بعنوان رییس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رییس دادگستری شهرستان منصوب شد.
🔸در این مراسم اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان طی سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه و کارکردهای دستگاه قضایی و نیازهای شهرستان در این بخش از خدمات و تشریک مساعی آقای دکتر محمود باقری رییس سابق دادگستری با نظام مدیریتی و اجرایی تجلیل نمود و آمادگی مدیریت شهرستان و اعضای شورای اداری را جهت تعامل سازنده با رئیس جدید دادگستری در مسیر پیشبرد امور درخدمت به مردم اعلام کرد‌ .