حاجی : نباید در واگذاری اراضی تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان بهانه تراشید

2021-01-02
182 بازدید

🔸حاجی : نباید در واگذاری اراضی تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان بهانه تراشید نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت ؛ تقریبا همه مسئولین مربوطه در استان و شهرستان در خصوص واگذاری هر چه سریع تر اراضی تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان به توافق رسیده اند و نباید در مسیر تحقق این توافق بهانه […]

download

🔸حاجی : نباید در واگذاری اراضی تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان بهانه تراشید

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت ؛ تقریبا همه مسئولین مربوطه در استان و شهرستان در خصوص واگذاری هر چه سریع تر اراضی تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان به توافق رسیده اند و نباید در مسیر تحقق این توافق بهانه تراشید .
حسینعلی حاجی دلیگانی بار دیگر تاکید کرد ؛ ۱۳ سال انتظار برای نزدیک به یکهزار عضو که تماما از کارکنان زحمتکش دستگاه های اجرایی شهرستان هستند ، زمان زیادی است و بایستی به این انتظار پایان داد .
عضو هیئت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک مدیران شهرستان و استان در هفدهم آبان سالجاری گفت ؛ در این جلسه موافقت شد سهم اعضای این شرکت تعاونی با تغییر کاربری اراضی به صورت تجاری واگذار شود .
وی گفت ؛ برابر آخرین اطلاع طرح واگذاری این اراضی در کار گروه های مربوطه در استانداری اصفهان در حال بررسی است .
همچنین مدیر عامل تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان شاهین شهر گفت : بعداز توافق هفده آبان در واگذاری این اراضی در قالب واحدهای تجاری و رفاهی ، در تلاش هستیم جلسه ای با مدیران شهرداری شاهین شهر به منظور تعیین سهم شهرداری تشکیل شود که هنوز موفق نشده ایم.
اکبر هادیان اظهار امیدواری کرد در روزهای پیش رو به نتایج نهایی دست یابیم.

🌐 @Sobhemeymeh

✏️ @a_sheybani