حاجی : با دقت پیگیر و مراقب اراضی کوی میلاد خواهم بود

2020-10-19
150 بازدید

حاجی : با دقت پیگیر و مراقب اراضی کوی میلاد خواهم بود 🔸نماینده مردم شاهین شهر و میمه در واکنش به نگرانی اعضای تعاونی مسکن کارکنان دولت در این شهرستان از خطر زمین خواری گفت ؛ با دقت تمام و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیر اراضی موسوم به کوی میلاد خواهم بود . 🔸حسینعلی […]

image_2020_10_18-20_2_2_486_IS7

حاجی : با دقت پیگیر و مراقب اراضی کوی میلاد خواهم بود
🔸نماینده مردم شاهین شهر و میمه در واکنش به نگرانی اعضای تعاونی مسکن کارکنان دولت در این شهرستان از خطر زمین خواری گفت ؛ با دقت تمام و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیر اراضی موسوم به کوی میلاد خواهم بود .
🔸حسینعلی حاجی دلیگانی تاکید کرد ، اعضای این تعاونی اطمینان داشته باشند با دقت پیگیر رفع مشکل ۱۳ ساله این اراضی خواهم بود .
🔸چندی قبل یک مقام مسئول در تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان شاهین شهر بطور غیر رسمی اظهار داشت ، چنانچه با طرح های جایگزین این اراضی موافقت نشود ، تعاونی تمام ۴۲ هکتار زمین های موسوم به کوی میلاد را به فرد یا افرادی می فروشد و آنان این نفوذ را دارند که این اراضی را تغییر کاربری دهند که این موضوع موجب نگرانی اعضای تعاونی مسکن از احتمال زمین خواری گردید .
🔸تعاونی مسکن کارکنان دولت با هماهنگی فرمانداری و مقامات محلی در سال۱۳۸۶ از یکهزار عضو بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان دریافت نمود و ۴۲ هکتار زمین کشاورزی را بطور وکالتی از یک کشاورز خریداری کرد .
🔸این اراضی به دلیل کاربری غیر مرتبط تا کنون به اعضای فوق واگذار نشده است .