شورای شهرستان در موزه ی مردم شناسی میمه برگزار شد

2020-09-30
182 بازدید

شورای شهرستان در موزه ی مردم شناسی میمه برگزار شد 🔹میمه ، کریدور ورودی گردشگری استان اصفهان 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر میمه ، شورای شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور دکتر علی اصغر ذاکر هرندی ، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری شوراهای شهرهای شاهین شهر ، […]

photo_2020-09-30_07-42-48

شورای شهرستان در موزه ی مردم شناسی میمه برگزار شد

🔹میمه ، کریدور ورودی گردشگری استان اصفهان

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر میمه ، شورای شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور دکتر علی اصغر ذاکر هرندی ، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری شوراهای شهرهای شاهین شهر ، گز ، گرگاب ،میمه و وزوان در موزه مردم شناسی شهر میمه برگزار شد.

🔹در این نشست دکتر علی اصغر ذاکر هرندی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت : ۱۰۹ شهرداری در استان اصفهان فعالیت می کنند که ۱۰٪ از شهرهای کشور را تشکیل می دهد.

🔹وی افزود : بیش از ۱۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۳۹۸ و ۵۵۰ میلیارد تومان در ۶ ماهه اول امسال به حساب شهرداری ها واریز شده است.

🔹وی همچنین با اشاره به این نکته که بخش و شهر میمه از ویژگی جغرافیایی و گردشگری برخوردار است اظهار کرد : با بهره برداری درست از ظرفیت های گردشگری این منطقه می توان در آینده از شهر میمه بعنوان کریدور ورودی صنعت گردشگری یاد کرد.

🔹پس از پایان جلسه ، دکتر ذاکر هرندی به همراه شورای شهرستان شاهین شهر و میمه از پروژه های ، پایاب قنات جهانی مزدآباد و مجموعه گردشگری مزدآباد بازدید کردند.