تشکیل مجمع نمایندگان غرب اصفهان

2020-07-28
144 بازدید

تشکیل مجمع نمایندگان غرب اصفهان به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه هم‌اندیشی اصناف کشاورزی شهرستان‌های غرب و شمال حوزه زاینده‌رود و نمایندگان شهرستان‌های غرب حوزه زاینده‌رود به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد. در این جلسه حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم […]

۱۳۹۹۰۵۰۱۰۰۰۰۵۰_Test_PhotoN

تشکیل مجمع نمایندگان غرب اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه هم‌اندیشی اصناف کشاورزی شهرستان‌های غرب و شمال حوزه زاینده‌رود و نمایندگان شهرستان‌های غرب حوزه زاینده‌رود به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد.
در این جلسه حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون و حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و با کشاورزان غرب اصفهان به صحبت نشستند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان‌های غرب اصفهان در بسیاری از حوزه‌های مرتبط با وظایف نمایندگان اشتراک دارند و پیگیری مطالبات به شکل جمعی می‌تواند مؤثرتر باشد، تصمیم بر این شد که به‌ صورت جمعی کار کنیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اولین جلسه بود که شهرستان خمینی‌شهر میزبان آن بود و نمایندگان شاهین‌شهر، برخوار و میمه، نجف آباد و تیران و کرون، فلاورجان و مبارکه دعوت شدند که البته نماینده مبارکه به دلیل اینکه استاندار مهمان شهرستان مبارکه بود، نماینده خود را به جلسه فرستاده بودند.