حاجی : برای خجالت رهبری ، به نمایندگی از مردم شرمساریم

2020-07-13
94 بازدید

حاجی : برای خجالت رهبری ، به نمایندگی از مردم شرمساریم به گزارش خبرنگار بولتن نیوز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بسر می برد. وی با اشاره به نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب […]

photo_2020-04-21_14-43-10

حاجی : برای خجالت رهبری ، به نمایندگی از مردم شرمساریم

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بسر می برد.

وی با اشاره به نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب در نامه ای سرگشاده خطاب به این وزیر نوشت:
سم الله الرحمن الرحیم
برادر عزیز جناب آقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم
مرقومه تقدیمی جنابعالی به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ، اوج احساس و دلدادگی یکی از فرزندان فداکار عرصه درمان ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشت.

ایثار مدافعان سلامت کشور در شرایط کنونی، بر هیچ کس پوشیده نیست، قدردان زحمات شبانه روزی شما و همکاران گرانقدر تان هستیم.

بی تردید شرمندگی ناشی از بی مبالاتی عده ای که بخاطر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زحمت مضاعفی بر کادر درمانی کشور تحمیل می کنند، از آن ماست و از این که رهبر عزیز انقلاب، خجالت خود را ابراز کردند، به نمایندگی از مردم شرمساریم>

در پایان بار دیگر ضمن تمجید از ابراز ولایت مداری تان، رفع گرفتاری ملت شریف ایران از ویروس منحوس کرونا و شفای عاجل بیماران را از درگاه خداوند بزرگ مسالت می کنم.