راه موفقیت میمه یک شورای موفق است .

2013-02-04
86 بازدید

کامنت یکی از کاربران : انتظاری می رود که سایت صبح میمه در انتخاب آتی شورای شهر همچون چراغی پر نور ظاهر گردد. اکنون شرایط جامعه به این منوال رقم می خورد که اداره و پیشرفت شهر ها با مدیریت اعضای شورای اسلامی می تواند در دو مسیر متفاوت قرار گیرد. میمه نیز مثل تمامی […]

شورای شهر

کامنت یکی از کاربران :

انتظاری می رود که سایت صبح میمه در انتخاب آتی شورای شهر همچون چراغی پر نور ظاهر گردد.
اکنون شرایط جامعه به این منوال رقم می خورد که اداره و پیشرفت شهر ها با مدیریت اعضای شورای اسلامی می تواند در دو مسیر متفاوت قرار گیرد. میمه نیز مثل تمامی شهرهای کشور از این قانون پیروی خواهد کرد. نقش شورای شهر از دوره اول روز به روز پررنگ تر می گردد شاید اذهان عمومی به این مسیر هدایت شده باشد که میمه دیگر دارد نفس های آخر را می کشد و با مشاهده مهاجرت های غیر طبیعی امید چندانی به میمه آباد نباشد ولیکن از تمامی کسانی که مهاجرت را بر ماندن در میمه ترجیح داده اند سوال شود که چرا؟ بجزء افرادی که به دلیل موقعیت اداری رفته اند جوابی مشابه خواهیم شنید که از امکانات اولیه شهر، محروم هستیم و از ما گذشته به خاطر فرزندان مجبور به رفتن هستیم.
و این حق مسلم یک خانواده در مسیر پیشرفت فرزندان خواهد بود و کسی نمی تواند بر این ایرادی بگیرد.
در برنامه های کلی شورای شهر را در حاشیه قرار دارد و گفته می شود که جمعیت و صنایع و… از عوامل پیشرفت یک شهر است. حتی در این مورد نیز میتوان گفت که شورای شهر نقش ارزنده ای را می تواند ایفا نماید.( مگر شهرک صنعتی نگین چند سال جزء این شهر نبود از روزی که آقای کریمیان به عنوان هیات امنای شهرک فعالیت را اغاز نموده شاهد بهبود وضعیت قبلی هستیم مگر کسی بیش از این انتظار دارد شرایطی که در شورای کشاورزی میمه اتفاق افتاده) فعالیت در امور رفاهی و استفاده از پتانسیل های موجود شهر در جهت جذب و رفاه ساکنین، با مدیریت شورای شهر می توانند نقش بسیار مفیدی را داشته باشند .
اگر به وضعیت و دلخوشی ساکنین تعدادی از روستاهای اطراف نگاهی داشته باشیم نقش شورای شهر یا روستا را بهتر می توان درک نمود.
مگر غیر از این است که با همین شرایط نابسامان شهر و با مدیریت موفق در دو طرح مکان مقدس شهدای گمنام شهر و مسکن مهر توانستیم حرف برای گفتن داشته باشیم.
مقدمه را خیلی پراکنده عرض کردم تا درخواستی از مدیر محترم سایت صبح میمه و کابران محترم داشته باشم. اگر واقعا به این اعتقاد داریم که راه نجات میمه یک شورای موفق است از الان دست به کار شویم و اجازه ندهیم انتخاب همچون قبل دستخوش احساسات مردم گردد. اطلاع رسانی دقیق به مردم می تواند میمه را از این بحران مدیریتی نجات دهد.
آقا ایرادی ندارد بگذارید بگویند فلان شخص می خواهد شهردار یا رییس شورای شهر شود. چه ایرادی دارد مگر رییس جمهور و نماینده مجلس و… زمانی را تلاش نمی کنند که بگویند ما می توانیم .مهم این است که اگر در چنین جایگاهی بتوانیم افراد عامی را به اتفاقات پشت پرده روشن تر نماییم. لطف خداوند شامل حالمان خواهد شد.
اساتیدی در همین میمه زندگی می کنند که اگر هر کدام را در یکی از پست های ارشد قرار دهیم حرف برای گفتن دارند اما به دلایل مختلف در حاشیه عمر را سپری می نمایند. افرادی هستند که نمره انقلابی بودنشان و پایبندی به نظام و ولایت مداری و حساس بودن در مقابل مردم بیست است. چرا بکار گرفته نمی شوند
اقای شیبانی و اهل فن در میمه اجازه ندهید انتخابات این دوره ناکام بماند. سایتی که روزانه بیش از هزار نفر بازدید کننده دارد می تواند نقش مهمی را ایفا نماید.
کلام آخر با مدیریت سایت صبح میمه شرایطی باید مهیا گردد که افرادی که خودشان را در این اندازه نمی بینند جرات به میدان امدن را نداشته باشند و دیگران که می توانند احساس مسوولیت نمایند و خود را مسوول در مقابل همشهریان بدانند.