شهر میمه ، برای میزبانی شایسته از یادواره ی شهدا …

2013-02-04
284 بازدید

همزمان با روزهای خاطره انگیز پیروزی انقلاب اسلامی ، شهر میمه برای میزبانی شایسته از یادواره ی شهدا که برای نخستین بار با این گستردگی برگزار می شود آماده می گردد. نیروهای بسیجی شهر در قالب کمیته های متنوع به سازماندهی امور مختلف یادواره مشغولند و نشستهای مختلف بسیجیان در محل پایگاه مقاومت حمزه ی […]

shahid

همزمان با روزهای خاطره انگیز پیروزی انقلاب اسلامی ، شهر میمه برای میزبانی شایسته از یادواره ی شهدا که برای نخستین بار با این گستردگی برگزار می شود آماده می گردد. نیروهای بسیجی شهر در قالب کمیته های متنوع به سازماندهی امور مختلف یادواره مشغولند و نشستهای مختلف بسیجیان در محل پایگاه مقاومت حمزه ی سیدالشهدا حاکی از وقوف بر این مهم است که : فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از فضیلت شهادت نیست. حضور نیروهای جوان بسیجی  بهمراه بسیجیان دفاع مقدس  که در حسرت جاماندن از قافله ی شهدا به آرمانهای پیشکسوتان قله های جهاد و شهادت می اندیشند ، یادآور روزهای پر شور و نشاط دلاورمردان بسیجی در اعزام به جبهه هاست . همزمان با این حضور تحسین برانگیز بسیجیان و اقشار مختلف مردم ، سایتها و وبلاگهای محلی  و خبرگزاری های استانی و سراسری نیز به نحو شایسته و چشمگیری به پوشش خبری یادواره پرداخته اند و این آمادگی ها در سایه ی عنایت الهی نوید برگزاری هرچه با شکوهتر یادواره ی شهدای شهر جوشقان و کامو و بخش میمه را می دهد. در راستای این پوشش رسانه ای در خبرگزاری های فارس ، ایلنا ، خبرفارسی و … خبرگزاری موج نیز خبر یادواره ی شهدا را به شرح زیر روی خروجی خود قرار داد :

خبرگزاری موج – همزمان با ایام الله دهه فجر، به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادواره ۲۲۲ شهید بخش میمه و شهرجوشقان کامو برگزار می شود.

حسین اسماعیلی مسئول پایگاه حمزه سیدالشهدای شهر میمه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری در موج، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با اعلان این خبر گفت: در این یادواره از مقام شامخ ۲۲۲ شهید تجلیل می شود و ما بر این عقیده هستیم که برگزاری یادواره شهدا می‌تواند در تأثیرگذاری دینی و مذهبی بر روح و روان جوانان و نوجوانان بسیار مثمرثمر باشد و آنان را برابر توطئه‌های شوم دشمنان بیمه کند.
اسماعیلی ادامه داد: این مراسم در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۱۴٫۳۰ بعدازظهر در سالن تربیت بدنی شهر میمه با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم و سخنرانی استاندار اصفهان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در جلسه ای که با حضور بخشدار میمه، شهرداران میمه و وزوان و رییس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه، تعدادی از مسئولین ارگان های بخش، اعضا شورای اسلامی شهر میمه، مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج شهرها و روستاهای بخش، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) میمه و تعدادی از معتمدین در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار نمودن مراسم یادواره شهدای بخش میمه و شهرهای جوشقان و کامو صورت گرفته است که در این بین با ایجاد کارگروه های مختلفی شامل کارگروه دکور و طراحی، کارگروه IT، کارگروه فرهنگی، کارگروه تبلیغات و … تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.
شایان ذکر است حوزه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهداء شهر میمه به عنوان مرکز و دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای بخش میمه تعیین شده است تا نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی لازم به منظور هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن این مراسم تمهیدات لازم به عمل آید.