فرماندار : توسعه در بخش میمه نیازمند بازنگری مردم در نگرش

2019-12-16
49 بازدید

توسعه در بخش میمه نیازمند بازنگری مردم در نگرش به مسائل به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر ومیمه ، جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان با حضور اسفندیار تاجمیری فرماندار ، مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان های اصفهان و چهار محال بختیاری و دیگر اعضا برگزار شد. اسفندیار تاجمیری فرماندار در این جلسه هدف […]

۹۸۰۰۹۰۰۲۳۰۰۲

توسعه در بخش میمه نیازمند بازنگری مردم در نگرش به مسائل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر ومیمه ، جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان با حضور اسفندیار تاجمیری فرماندار ، مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان های اصفهان و چهار محال بختیاری و دیگر اعضا برگزار شد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار در این جلسه هدف برگزاری این شورا را تجمیع فعالیت ها و تلاش های انجام گرفته در حوزه سرمایه گذاری با در نظر گرفتن ظرفیتهای شهرستان بیان نمود و افزود: هیچ گونه مرز بندی و خط کشی در اجرای هر حرکت مثبتی که بتواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود وجود نخواهد داشت.

فرماندار در ادامه با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه توسط بدخواهان و بروز مشکلات اقتصادی برای کشور، از جمله راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی را تکریم سرمایه گذارن وتعامل قانونی و سازنده با بخش خصوصی در اجرای اشتغال در همه زمینه ها اعم از کسب وکار های خانگی تا سرمایه گذاری های عظیم در شهرستان دانست و از بخشداران،شهرداران ومدیران شهرستان خواست حداکثر همکاری در این خصوص را انجام دهند.

فرماندار و رئیس شورای سرمایه گذاری شهرستان در ادامه مسائل و موضوعات از جمله طرح های میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری، ایجاد ناحیه صنعتی پوشاک، پروژه های مشارکتی شهرداریها را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم تسهیل در اجرای موارد تاکید نمود.

فرماندار همچنین با اشاره به وجود ظرفیتها و پتانسیل های موجود در بخش میمه افزود: تفکر توسعه در بخش میمه نیازمند تغییر و بازنگری در نوع نگرش به مسائل می باشد و اجرای این مهم با همکاری مردم و اعمال رویه قانونی عملی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به کلید خوردن مباحث اجرایی مترو اصفهان –شاهین شهر خواستار برنامه ریزی و پیش بینی سرمایه گذاری در ایستگاه شاهین شهر توسط شهرداری شد.

اسلامی مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان های اصفهان و چهار محال بختیاری نیز در این جلسه ضمن تشریح اقدامات بنیاد در حمایت از اقشار ضعیف جامعه، از آمادگی  بنیاد در خصوص همکاری با مدیریت شهرستان جهت ایجاد اشتغال خبر داد.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضاء و شهرداران  شهرستان گزارشی از روند طرحهای مرتبط سرمایه گذاری را بیان نمودند و تبادل نظر لازم انجام شد.