فرماندار : میمه با داشتن یک دهم جمعیت ، یک پنجم اعتبارات عمرانی را دارد

2019-10-22
59 بازدید

فرماندار : میمه با داشتن یک دهم جمعیت ، یک پنجم اعتبارات عمرانی را دارد به گزارش ایسنا، اسفندیار تاجمیری امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه بخشدار میمه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: مسئولان و خدمتگزاران باید در جستجوی راه‌هایی برای حل مسائل مادی و اشتغال که ‌نیاز اصلی کشور […]

photo_2019-10-22_17-24-55

فرماندار : میمه با داشتن یک دهم جمعیت ، یک پنجم اعتبارات عمرانی را دارد

به گزارش ایسنا، اسفندیار تاجمیری امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه بخشدار میمه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: مسئولان و خدمتگزاران باید در جستجوی راه‌هایی برای حل مسائل مادی و اشتغال که ‌نیاز اصلی کشور است باشند.

وی، با اشاره به قدمت، فرهنگ و تمدن میمه و سابقه صد ساله مدیریت شهری و بخشداری این منطقه، افزود: رتبه‌های شاخص ورزشگاهی و دانشگاهی و نیروی انسانی تأثیرگذار در این منطقه از نکات شاخص میمه است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه بخش میمه را با چالش‌هایی روبرو دانست و اظهار کرد: کاهش جمعیت و مهاجرت ساکنان، بیکاری و رکود در اشتغال، تضعیف ساختار اداری و حضور اتباع خارجی از اهم چالش‌های این منطقه است.

تاجمیری بر تقویت انضباط، وفاق و مشارکت اجتماعی تأکید و خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم ارتقای زیرساخت‌های دولتی‌ و تفویض اختیارات به نهادها و ادارات در حوزه منابع انسانی لازم و ضروری است.

وی جمعیت بخش میمه را یک دهم جمعیت کل شهرستان عنوان کرد و افزود: از مجموع ۳۳ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در راستای پیشرفت، توسعه و رونق بخش میمه شش و نیم میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافته است‌.

در این مراسم از خدمات ۵ ساله شهرام ‌آذرپی بخشدار سابق میمه تقدیر و محمدمهدی لطفی به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.