بیست و هفتمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد + تصاویر

2019-07-26
104 بازدید

بیست و هفتمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد 🔸در نخستین پنجشنبه ی مرداد ماه و از ساعت ۲۱ موزه ی مردم شناسی میمه پذیرای محفل ادبی شاعران و ادب دوستانی از نقاط مختلف بخش میمه بود . در این نشست ادبی که با تلاوت همراه با ترجمه ی قرآن توسط آقای علی هاشمپور آغاز […]

IMG_3670

بیست و هفتمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد

🔸در نخستین پنجشنبه ی مرداد ماه و از ساعت ۲۱ موزه ی مردم شناسی میمه پذیرای محفل ادبی شاعران و ادب دوستانی از نقاط مختلف بخش میمه بود . در این نشست ادبی که با تلاوت همراه با ترجمه ی قرآن توسط آقای علی هاشمپور آغاز شده بود با سخنان آقای فرهاد راعی در مورد موسیقی معنایی شعر ادامه یافت . وی با ذکر نمونه هایی از موسیقی معنایی یا مراعات النظیر در شعر معاصرین و متاخرین از شاعران جوان خواست که به موسیقی معنایی شعر بیشتر توجه کنند . در ادامه ی این محفل ادبی ، شعرا و ادب دوستان به ترتیب زیر اشعار خود یا شعرای بنام کشور را قرائت کردند :
فرهاد زاهدیان ، اسدالله گرانمایه ، علی هاشمپور ، خسرو مقصودی ، امیررضا یونسپور ، حمیدرضا سلطانی ، علی جمالی ، ابراهیم مقصودی ، موسی اسماعیلی ، سید احمد حسینی نژاد ، هوشنگ پاکزاد ، عبدالرضا شیبانی ، مهدی سلیمی و مصطفی عبدیان با نوای نی و آواز مهدی سلیمی .
حاشیه ها :
– آقای هاشمپور ضمن تقدیر و تشکر از خدمات داروخانه ی دکتر شیبانی و خیریه ی ام البنین ، عملکرد بیمارستان حضرت محمد را با سرودن شعری در این خصوص مورد انتقاد قرار داد .
– امیر رضا یونسپور تصویر برداری از جلسه را در غیاب آقای ناصر مالیان که در سوگ درگذشت مادر همسرشان نشستند ، عهده دار بودند .
– دکتر پاکزاد به رسم مطایبه در راستای شعر میمه ای آقای شیبانی فی البداهه ای سرودند که با این بیت آغاز می شد : شاعر این شعر یک وجگونیه / نپندربیده این مال شیبانیه …
– مقرر گردید بیست و هشتمین نشست انجمن ادبی وصال روز جمعه اول شهریور ماه باتفاق انجمن سعدی وزوان و در دامان طبیعت برگزار گردد .
– بیست و هفتمین نشست انجمن ادبی وصال با تهیه ی عکس دسته جمعی حاضرین ، خاتمه یافت .

IMG_3650 IMG_3653 IMG_3657 IMG_3659 IMG_3660 IMG_3661 IMG_3663 IMG_3664 IMG_3671 IMG_3678 IMG_3685 IMG_3703