جزئیات سوء قصد به سالک نماینده ی اصفهان از زبان حاجی

2019-07-15
103 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به انتشار خبر سوء قصد به حجت الاسلام و المسلمین  احمد سالک کاشانی  نماینده اصفهان به نقل از وی، گفت: اینجانب تلفنی با آقای سالک صحبت کردم و ایشان جزئیات موضوع را تشریح کرد. نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای سالک […]

۵c03c64121d07

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به انتشار خبر سوء قصد به حجت الاسلام و المسلمین  احمد سالک کاشانی  نماینده اصفهان به نقل از وی، گفت: اینجانب تلفنی با آقای سالک صحبت کردم و ایشان جزئیات موضوع را تشریح کرد.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای سالک در تقاطع خیابان لبافی نژاد – دانشگاه در یک ساختمان در حال مصاحبه بود و راننده وی در کنار خودرو حضور داشت که سر وصدا درگیری بلند می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: آقای سالک بلافاصله به سمت ماشین خود می رود و می بیند راننده بر اثر  درگیری زخمی شده و به پای راننده تیر اصابت کرده که به بیمارستان منتقل شد.

حاجی دلیگانی گفت: در زمان این درگیری، آقای سالک در ماشین خود نبود و علت این درگیری و اصابت تیر به پای راننده در دست بررسی است.

به گزارش خانه ملت، ساعتی پیش خبری به نقل از حاجی دلیگانی مبنی بر سوء قصد چهار موتور سوار به سالک در رسانه ها منتشر شده بود./