حاجی : بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد

2019-05-16
84 بازدید

حاجی : بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد حسینعلی حاجی دلیگانی، که در مراسم تشییع این هنرمند شرکت کرده بود، درگذشت  ایهنرمند محبوب را به جامعه هنری، هنرمندان کشور اسلامی و به ویژه مردم اصفهان و شاهین شهر تسلیت گفت و اظهار کرد: بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد و […]

download

حاجی : بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد

حسینعلی حاجی دلیگانی، که در مراسم تشییع این هنرمند شرکت کرده بود، درگذشت  ایهنرمند محبوب را به جامعه هنری، هنرمندان کشور اسلامی و به ویژه مردم اصفهان و شاهین شهر تسلیت گفت و اظهار کرد: بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد و جمعیت انبوهی که برای وداع با پیکر وی به خانه هنرمندان اصفهان آمدند نشان دهنده محبوبیت و علاقه مندی مردم به این هنرمند عزیز کشورمان است.

نماینده شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه بهنام صفوی هنرمندی میهن دوست و پایبند به ارزش های ایثارگری بود، افزود: از انتخاب شایسته خانواده صفوی برای خاکسپاری این هنرمند محبوب در قطعه هنرمندان شاهین شهر  تشکر می کنم.

وی با تاکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی در حمایت از هنرمندان موسیقی تصریح کرد: خانه ملت این آمادگی را دارد که در قالب کمیسیون فرهنگی، پیشنهادات را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: با بهره گیری از هنر و زبان هنر می توان ارزش ها را با ماندگاری بیشتری به جامعه منتقل کرد.