بصیری فرماندار سابق در جلسه ی تودیع و معارفه چه گفت ؟

2019-05-14
171 بازدید

بصیری فرماندار سابق در جلسه ی تودیع و معارفه چه گفت ؟ فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه، در مراسم تودیع و معارفه ی فرمانداران شهرستان شاهین شهر و میمه  وحدت و همدلی بین اقوام و مسئولان را در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار کرد: در سایه این همدلی و همکاری جمعی طرح‌های […]

IMG_1475

بصیری فرماندار سابق در جلسه ی تودیع و معارفه چه گفت ؟

فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه، در مراسم تودیع و معارفه ی فرمانداران شهرستان شاهین شهر و میمه  وحدت و همدلی بین اقوام و مسئولان را در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار کرد: در سایه این همدلی و همکاری جمعی طرح‌های بسیاری در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، ورزشی و عمران شهری در این شهرستان اجرا شده است.

علیرضا بصیری، از حمایت‌های حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در دوران مسئولیت خود قدردانی کرد و افزود: در توسعه آبیاری نوین، اراضی کشاورزی در سطح ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی انجام‌ شده است.

وی ادامه داد: در شش سال اخیر ۲۰ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال در تمامی بخش‌ها در شهرستان شاهین‌شهر و میمه سرمایه‌گذاری انجام شده است.

بصیری، صدور بیش از ۸ هزار پروانه اصناف، شروع احداث طرح گردشگری مهستان نقش‌جهان با امکان ۲ هزار شغل در چند سال آینده، ثبت جهانی دو قنات تاریخی مزدآباد و وزوان در بخش میمه، احداث ۱۴باب مدرسه جدید، بهره‌برداری از ۳ پاسگاه کلانتری جدید، افزایش هیئت‌های ورزشی و جمعیت ورزشکاران به ۲۳ هزار نفر و تکمیل طرح مسکن مهر را از جمله اقدامات دولت در شش سال اخیر در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه نام برد.