تذکرات حاجی و پاسخهای لاریجانی

2019-02-25
84 بازدید

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه در صحن علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۶ اسفند ماه) و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ طی تذکری گفت: چندین ماه است که تحقیق و تفحصی از دیوان محاسبات را به هیئت رئیسه داده‌ام، اما نمی‌دانم که چرا این موضوع در هیئت رئیسه گیر کرده و به کمیسیون […]

download

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه در صحن علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۶ اسفند ماه) و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ طی تذکری گفت: چندین ماه است که تحقیق و تفحصی از دیوان محاسبات را به هیئت رئیسه داده‌ام، اما نمی‌دانم که چرا این موضوع در هیئت رئیسه گیر کرده و به کمیسیون نرفته است.

رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: این موضوع را در هیئت رئیسه پیگیری می‌کنیم.

حاجی دلیگانی در ادامه اظهار کرد: همچنین تحقیق و تفحصی از مجلس شورای اسلامی هم ارائه شده که آن هم متوقف شده است، علاوه بر این قانون بازنشستگی در خود مجلس هم اجرایی نشده است و برخی مدیران بازنشسته هنوز در مجلس هستند.

لاریجانی در پاسخ به وی تصریح کرد: ما هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند و اگر مدیر بازنشسته‌ای هم حضور دارد، شما یک نمونه بیاورید و سپس پشت تریبون صحبت کنید.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه گفت: درباره شفاف‌سازی حقوق مسئولان نیز شاهد هستیم که برای نمایندگان این امر اجرایی شده، اما خبری از اجرایی شدن این قانون در خصوص مدیران مجلس شورای اسلامی نیست.

لاریجانی در پاسخ به وی تصریح کرد: این موضوع در هیئت رئیسه مطرح شده و بنده اعلام کردم که هم برای نمایندگان و هم برای مدیران باید این قانون اجرایی شود، دولت نیز ادعای بلاوجهی کرد که ما آن را بررسی کردیم و در نهایت الان حقوق مدیران نیز روی سایت موجود است و قابل دسترسی برای همه افراد است.