حاجی خطاب به استاندار : روند توسعه میمه با سرعت بیشتری دنبال شود

2019-01-31
74 بازدید

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار اصفهان گفت: یک ایستگاه در مسیر احداث قطار سریع‌السیر تهران-اصفهان برای شهر میمه پیش‌بینی شود و روند توسعه این شهرستان سرعت گیرد. حسینعلی حاجی‌دلیگانی عصر امروز در حاشیه سفر یک‌روزه استاندار اصفهان به بخش میمه اظهار کرد: یک ایستگاه در مسیر احداث قطار […]

۱۳۹۷۱۱۰۸۰۰۱۰۹۵_Test_PhotoH

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار اصفهان گفت: یک ایستگاه در مسیر احداث قطار سریع‌السیر تهران-اصفهان برای شهر میمه پیش‌بینی شود و روند توسعه این شهرستان سرعت گیرد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عصر امروز در حاشیه سفر یک‌روزه استاندار اصفهان به بخش میمه اظهار کرد: یک ایستگاه در مسیر احداث قطار سریع‌السیر تهران-اصفهان برای شهر میمه پیش‌بینی شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درسخنانی که موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز حضور داشت خاطرنشان کرد: بخش میمه در کنار این خط آهن در دست احداث قرار دارند و احداث یک ایستگاه راه‌آهن اختصاصی در توسعه این بخش شمالی استان اصفهان موثرخواهدبود.

وی ادامه داد: استانداری اصفهان یک گروه مشاور را برای شناسایی ظرفیت‌های توسعه این بخش تعیین کند تا این بخش هم همچون شهرستان‌های هم‌جوار از رشد مناسب بهره‌مند شود.

حاجی‌دلیگانی درخواست‌های دیگر مردم بخش میمه را، سرعت بخشیدن به خدمات دستگاه‌های خدمات رسان، تأسیس دفتر مستقل سرمایه‌گذاری بخش میمه، اختصاص بخشی از اعتبارات صندوق توسعه ملی به روستاهای این بخش و احداث شبکه‌های فاضلاب برای شهرها و روستاهای میمه، وزوان، ازان، زیاد آباد و ونداده  بیان کرد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: بنیاد مسکن نباید بابت احداث مسکن به روستائیان زمین بفروشد چون این رویه به مهاجرت روستائیان به شهرها کمک کرده است.

وی اضافه کرد: اتصال شبکه‌های آب برخی از روستاها به شبکه انتقال آب کاشان که در نزدیکی این خط لوله هستند می‌تواند مشکلات آب آشامیدنی روستائیان را برطرف کند.

وی در پایان تقویت کادر درمانی بیمارستان میمه، صنعت مرغداری و کشاورزی را از درخواست‌های دیگر مردم بخش میمه اعلام کرد.