در شاهین شهر جلسه داریم و در استعفا جدی هستیم

2018-12-12
102 بازدید

ابطحی نماینده ی خمینی شهر : مجمع نمایندگان استان با دعوت حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه  در این شهر جلسه دارد و در خصوص ادامه روند استیضاح، نحوه اتخاذ رویکرد و هماهنگی لازم تصمیم گیری می کند. وی تاکید کرد:همانطور که در متن استعفاء نوشته تا تعیین تکلیف آب استان اعتراض ما […]

۸۲۹۰۱

ابطحی نماینده ی خمینی شهر :

مجمع نمایندگان استان با دعوت حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه  در این شهر جلسه دارد و در خصوص ادامه روند استیضاح، نحوه اتخاذ رویکرد و هماهنگی لازم تصمیم گیری می کند.

وی تاکید کرد:همانطور که در متن استعفاء نوشته تا تعیین تکلیف آب استان اعتراض ما ادامه خواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: دیروز از طرف هیئت رئیسه مجلس تماسی با نمایندگان استان گرفته شد و از ما خواستند تا هفته آینده در جلسات علنی مجلس و کمیسیونهای تخصصی شرکت کنیم اما پاسخ ما هم شرکت نکردن در جلسات بود.

وی افزود: ما تاکید کردیم که با هماهنگی تصمیم می گیریم و بر فرض که شرکت نکنیم، برای ما غیبت منظور می شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر نمایندگان استان و بخصوص آقای حاجی دلیگانی حتی یک روز در جلسات مجلس دهم غیبت نداشته، تصریح کرد: ما برای احقاق حق مسلم مردم استان ایستادگی خواهیم کرد و انشاله که دولتمردان به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند و در خصوص تامین آب استان، فقط گفتار درمانی نکنند.

ابطحی اضافه کرد: آقای اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس گفته که هفته آینده با نمایندگان استان نشست و جلسه خواهد داشت تا در خصوص انصراف از استعفاء صحبت کند.

وی با بیان اینکه ما در استعفای خود جدی هستیم، افزود: تقاضای ما این است که استعفاء اعلام وصول شود و هفته اینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.