تسلیت بخشدار میمه بمناسبت شهادت محمد طاها اقدامی و …

2018-09-23
284 بازدید

پیام تسلیت بخشدار میمه بمناسبت شهادت محمد طاها اقدامی و حادثه ی تروریستی اهواز خانواده ی داغدیده ی شهید محمد طاها اقدامی و مردم شریف روستای ازان 🔸حادثه ی تلخ و تاثر بار شهادت جمعی از هموطنانمان بدست دشمنان قسی القلبی که با آتش گشودن به روی زن و مرد و کودک ، رضایت خاطر […]

photo_2018-09-23_22-30-33

پیام تسلیت بخشدار میمه بمناسبت شهادت محمد طاها اقدامی و حادثه ی تروریستی اهواز

خانواده ی داغدیده ی شهید محمد طاها اقدامی و مردم شریف روستای ازان

🔸حادثه ی تلخ و تاثر بار شهادت جمعی از هموطنانمان بدست دشمنان قسی القلبی که با آتش گشودن به روی زن و مرد و کودک ، رضایت خاطر اربابانشان را فراهم می سازند ، موجب تاسف و تالم فراوان گردید .
🔸روستای ازان و بخش میمه در این حادثه ی تروریستی داغدار شهادت لاله ی پرپری هستند که به همراه مادر ، در مراسم رژه شرکت کرده بود تا توانمندی های پدر نظامی اش را با با شوق و افتخار نظاره گر باشد .
🔸قرار بود محمد طاها اقدامی ، امروز ، نخستین روز مهد کودکش را آغاز کند و چراغ خانه ی پدر و مادر باشد . افسوس که دشمنان اقتدار ملت ، این لاله ی آسمانی را پرپر کردند و بار دیگر خباثت و سنگدلی خود را به منصه ی ظهور رساندند .
🔸با خاطری متاثر از این شهادت دردناک مراتب تسلیت خود را به پدر ، مادر ، خانواده های وابسته و مردم شهید پرور روستای ازان تسلیت می گویم .

شهرام آذرپی
بخشدار میمه