ابلاغ اجرای آسانسور مهر میمه به پیمانکار

2013-01-09
71 بازدید

کار در مسکن مهر میمه به ماههای پایانی نزدیک … ابلاغ اجرای آسانسور مهر میمه به پیمانکار کار در مسکن مهر میمه به ماههای پایانی نزدیک  و بتدریج وسایل و تجهیزات اجرای کار از کارگاه خارج می شود . در روزهای گذشته با تخلیه ی مصالح در بلوکهای ۷ و ۸ که آخرین بلوکهای در […]

کار در مسکن مهر میمه به ماههای پایانی نزدیک …

ابلاغ اجرای آسانسور مهر میمه به پیمانکار


کار در مسکن مهر میمه به ماههای پایانی نزدیک  و بتدریج وسایل و تجهیزات اجرای کار از کارگاه خارج می شود . در روزهای گذشته با تخلیه ی مصالح در بلوکهای ۷ و ۸ که آخرین بلوکهای در دست نازک کاری پروژه هستند ، تاور کرین یا جرثقال برجی که برای اولین بار در اجرای عملیات ساختمانی به میمه آورده شده بود  در روز دوشنبه ی هفته ی جاری از کارگاه خارج گردید. 


 


معمولا جداسازی قطعات مختلف تاور که در ارتفاع نیز انجام می گیرد ، خطر پذیری بالایی دارد . البته نقش “کار نیکو کردن از پر کردن” بخوبی روشن است . نیروهای فنی ، به سبکبالی راه رفتن بعضی از ماها روی سطح صاف و مسطح زمین در ارتفاع بیش از ۲۰ متری و بدون داشتن حفاظ راه می روند.


 


طولی نمی کشد که تریلر ها برای حمل قطعات تاور به کارگاه می آیند و مجموعا با رفتن تاور آدم حس خوبی ندارد . این نتیجه ی مجالست است که احساس تعلق  ایجاد می کند.



روز گذشته اجرای آسانسور به پیمانکار قرارداد نازک کاری ابلاغ شد و بطور طبیعی بالغ بر ۳ ماه اجرای آسانسور که نیاز حتمی پروژه نیز می باشد بطول خواهد انجامید.برای اجرای آسانسور بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در ۸ بلوک هزینه می شود و بدیهی است که باعث ایجاد ارزش افزوده ی واحدها نیز خواهد گردید.



آماده سازی انباری ها و پارکینگ ها علاوه بر کاشی و سرامیک و گچ کاری و تاسیسات و … نیز در دست اجراست و تصویر ، انجام تراکم لازم برای کف سازی با کمپکت ( شاید معادل حدادعادلی اش کوبنده باشد ) را نشان می دهد .



علی و حفیظ هم از کارگران جوان و با سابقه ی مسکن مهر میمه محسوب می شوند و به دلیل جوانی زودتر دردهای غربت را فراموش می کنند .



کارگران حفر چاه هم ، سفره ی ناهار خود را در گوشه ای از پروژه می گسترانند و معمولا با سادگی ، صفا و ولع خاصی به صرف ناهار مشغول می شوند. البته پروژه برای کارگران ، آشپزخانه و پخت غذا ی ناهار و شام را در برنامه دارد.