جزئیات دستور آیت‌الله مظاهری درباره واگذاری معدن میمه

2018-07-08
85 بازدید

فارس خبر می‌دهد جزئیات دستور آیت‌الله مظاهری درباره واگذاری معدن میمه آیت‌الله مظاهرى پس از اطلاع از واگذاری معدن موته به حوزه علمیه اصفهان دستور لغو این واگذاری را صادر کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خبر واگذارى یکى از معادن منطقه موته طى چند روز گذشته در رسانه‌ها انعکاس یافت و واکنش‌های مختلفی […]

۱۳۹۶۱۲۲۱۰۰۰۹۱۱_Test_PhotoH
فارس خبر می‌دهد
جزئیات دستور آیت‌الله مظاهری درباره واگذاری معدن میمه
آیت‌الله مظاهرى پس از اطلاع از واگذاری معدن موته به حوزه علمیه اصفهان دستور لغو این واگذاری را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خبر واگذارى یکى از معادن منطقه موته طى چند روز گذشته در رسانه‌ها انعکاس یافت و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

این معدن که به گفته محمدی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اهمال کاری محیط زیست برای بررسی خطرات زیستی سه سال پس از در خواست مجوز با چراغ سبز شورای حل اختلاف محیط زیست کار خود را آغاز کرده، می‌توانست در کنار بیش از ۷۰ معدن فعال دیگر در این منطقه فعالیت خود را شروع کند با جنجال رسانه‌ای و تسویه حساب‌های جناحی با برخی مسؤولان استانی رو به رو شد.

بررسی‌ها و اخبار دریافتی فارس نشان می‌دهد درخواست مجوز حوزه علمیه از شورای حل اختلاف محیط زیست بدون اطلاع آیت‌الله مظاهری زعیم حوزه علمیه اصفهان صورت گرفته و آیت‌الله مظاهری پس از کسب اطلاع، دستور لغو این اقدام را صادر کردند؛ از این رو انتساب خبر واگذاری معدن موته در محدوده شهر میمه به آیت‌الله مظاهرى کذب محض است و زعیم حوزه علمیه اصفهان نسبت به موضوع این واگذاری هیچ اطلاعی نداشته‌ است.