جاده ی دهق به میمه ، دهه ی فجر امسال افتتاح می شود .

2018-07-06
669 بازدید

جاده ی دهق به میمه ، دهه ی فجر امسال افتتاح می شود . 🔸حاجی نماینده ی مردم شهرستان شاهین شهر و میمه که در مراسم راه اندازی آزمایشگاه آزادی وابسته به خیریه ی ام البنین میمه سخن می گفت از بازدید روز گذشته ی خود از محور دهق به میمه گزارش داد . 🔸وی […]

راه۲-۲-۱۰۲۴x1024

جاده ی دهق به میمه ، دهه ی فجر امسال افتتاح می شود .

🔸حاجی نماینده ی مردم شهرستان شاهین شهر و میمه که در مراسم راه اندازی آزمایشگاه آزادی وابسته به خیریه ی ام البنین میمه سخن می گفت از بازدید روز گذشته ی خود از محور دهق به میمه گزارش داد .
🔸وی که روز گذشته باتفاق امینی معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات احداث این جاده بازدید کرده بود گفت : در حال حاضر ۲۰ کیلومتر از این جاده آماده ی آسفالت است و تا مهر ۹۷ تمامی ۳۵ کیلومتر این راه زیرسازی شده و این جاده ی خیرساز با کمک دولت تا دهه ی فجر سال جاری آسفالت می شود .
🔸 لازم به ذکر است جاده ی دهق به میمه با سرمایه گذاری ملا احمدی یکی از خیران دهقی و به طول ۳۵ کیلومتر راه مواصلاتی دهق به میمه را تامین می کند .
🔸معاون مدیریت و برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اشتغال یک هزار و ۵۰۰ کارگر و خارج شدن شهردهق را از بن‌بست از مزایای محور میمه – دهق بیان و اضافه کرد: محور میمه به دهق بخشی از بار ترافیکی استان چهارمحال و بختیاری به نجف‌آباد – دهق – علویجه – میمه – تهران را با رفت‌وآمد شبانه‌روز هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین روان‌تر خواهد شد.