بازدید فرماندار شهرستان از طرحهای کشاورزی در بخش میمه

2018-06-04
84 بازدید

به نقل از سایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه علیرضا بصیری فرماندار در نخستین ساعات بامداد روز شنبه دوازدهم خردادماه، با حضور در بخش میمه از طرح ها و پروژه های کشاورزی این بخش بازدید نمود.  نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید  در خصوص حمایت از تولیدات […]

bazdidgol0

به نقل از سایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

علیرضا بصیری فرماندار در نخستین ساعات بامداد روز شنبه دوازدهم خردادماه، با حضور در بخش میمه از طرح ها و پروژه های کشاورزی این بخش بازدید نمود.

 نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید  در خصوص حمایت از تولیدات داخلی ، ایجاد اشتغال ، افزایش درآمد ، حفظ منابع کشور و ایجاد رفاه اجتماعی در جامعه افزود: بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه باید ضمن برنامه ریزی و هدف گذاری در جهت تحقق این اهداف تلاش کند .فرماندار با بیان اهمیت آموزش در راستای نهادینه شدن شیوه های نوین کشاورزی و اصلاح الگوی کشت و مصرف افزود : با توجه به کمبود آب در سال های اخیر و لزوم استفاده حداکثری از حداقل آب موجود ،آموزش کشاورزان در راستای مقابله با خشکسالی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و لازم است کشاورزان با طرحهای نوین کاشت ،داشت وشیوه های جدید آبیاری آشنا شوند.

 فرماندار در این بازدید وجود بخش کشاورزی توانمند را از اساسی‌ترین نیازهای هر کشور دانست و افزود: با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و کشاورزی فراوان در شهرستان خصوصا بخش میمه و استفاده بهینه از این منابع ،زمینه لازم برای توسعه همه‌جانبه این بخش فراهم خواهد شد.
 لازم به ذکر است بازدید ازمزارع شرکت گلستان میمه،بازدید از طرح آبیاری تحت فشار دشت وزوان و مزارع آن از جمله برنامه های فرماندار شهرستان در این بازدید بود.