پل کمربندی میمه ، جاده ی ازان و … تشکر از آقای حاجی

2018-05-04
86 بازدید

مهدی خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: بخشی از طرح‌های بخش امور راه شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار به‌ ویژه در حوزه‌های ارتباط روستایی امسال با تعیین اولویت طرح‌ها بهره‌برداری و یا آغاز می‌شوند. وی افزود: در جلسه ویژه‌ای که به‌ تازگی با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه […]

۷۹۰۵۰۰۶_۹۱۵

مهدی خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: بخشی از طرح‌های بخش امور راه شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار به‌ ویژه در حوزه‌های ارتباط روستایی امسال با تعیین اولویت طرح‌ها بهره‌برداری و یا آغاز می‌شوند.

وی افزود: در جلسه ویژه‌ای که به‌ تازگی با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر برگزار شد، جدول پایان طرح‌های نیمه‌تمام  حوزه‌های راهداری و حمل‌ و نقل دو شهرستان در سال ۹۷ تعیین شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح‌های آسفالت میدان علی‌آباد ملاعلی، ایمن‌سازی محور ارتباطی سین، گز و گرگاب، روشنایی محور حبیب‌آباد به اصفهان و شاپورآباد و حبیب‌آباد، اصلاح ورودی روستای علی‌آباد، اصلاح ورودی پل خورزوق به سمت شهرک صنعتی شاهپور ایمن‌سازی گردنه داس به ونداده، جاده میمه به ازان، پل کمربندی میمه، شانه‌سازی و آسفالت روستای خسروآباد به وزوان و احداث ایستگاه راهداری در برخوار امسال به بهره‌برداری خواهند رسید یا شروع خواهد شد.

خضری ادامه داد: یک پیشنهاد برای این‌که رفت‌ و آمد خودروهای سنگین و سبک از محور ارتباطی داخل روستای مورچه‌خورت در مسیر اصفهان و تهران و بالعکس بدون حادثه باشد آن است که تقاطع غیر هم‌سطح در محور شریانی نطنز در نزدیکی مورچه‌خورت ساخته شود، پیمانکار طرح احداث کمربندی شهر میمه نیز تعیین‌شده و عملیات اجرایی این طرح از اواخر تیرماه شروع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش راه دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار، تخصیص به‌ موقع اعتبارات عمرانی را در پایان یافتن طرح‌ها یادآور شد.

وی اظهار داشت: در جلسه اختصاصی با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی مقرر شد، روند اجرای طرح‌های نیمه‌تمام حداقل سه ماه دیگر پیگیری شود.