هواشناسی : احتمال وجود روان آب در کاشان، نطنز و میمه

2018-04-30
76 بازدید

حجت الله علی عسگریان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:پس از سمیرم بیشترین میزان بارش های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته تا صبح امروز در بوئین و میاندشت با ۱۴ میلیمتر، ورزنه با ۶ میلیمتر و داران با چهار میلیمتر ثبت شده است. وی میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان تا صبح […]

IMG_9014

حجت الله علی عسگریان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:پس از سمیرم بیشترین میزان بارش های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته تا صبح امروز در بوئین و میاندشت با ۱۴ میلیمتر، ورزنه با ۶ میلیمتر و داران با چهار میلیمتر ثبت شده است.
وی میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان تا صبح امروز را ۲٫۶ میلی متر اعلام کرد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای چادگان ۳ میلیمتر، خوانسار ۲ میلیمتر،شهرضا ۱٫۷ میلیمتر، مبارکه یک میلیمتر و زرین شهر ۰٫۱ میلیمتر بارش باران گزارش شد.
به گفته وی، از ایستگاه باران سنجی نُقُل سمیرم هم بیش از ۷۰ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
روستای نقل یا نُقُل در استان اصفهان، شهرستان سمیرم، بخش دناکوه قرار دارد.
علی عسگریان با بیان اینکه امروز از مقدار ناپایداری ها کاسته خواهد شد اما احتمال بارش های رگباری وجود دارد گفت:با تقویت این سامانه از فردا ( دوشنبه) بطور مجدد بارش های رگباری را در استان خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه فردا شب و روز سه شنبه با تقویت این سامانه بارش های خوبی، بویژه در مناطق شمالی استان پیش بینی می شود اظهار کرد: احتمال وجود روان آب در مناطق شمالی استان از جمله کاشان، نطنز و میمه وجود دارد.
وی با بیان اینکه دمای هوای امروز صبح اصفهان به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش را نشان می دهد افزود: فریدونشهر با یک درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین نقطه استان و چوپانان با ۳۱ درجه بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شد.