پیام بخشدار میمه بمناسبت روز شورا ، نهم اردیبهشت

2018-04-28
118 بازدید

✅با توجه به فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها پیامی از سوی مهندس شهرام آذرپی بخشدار محترم میمه خطاب به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این بخش ، در اختیار رسانه ها قرار گرفت . متن کامل پیام بخشدار محترم میمه بدینشرح است : 🔸جمهوری اسلامی ایران در استقرار حیات طیبه ی خود به روز نهم […]

images

✅با توجه به فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها پیامی از سوی مهندس شهرام آذرپی بخشدار محترم میمه خطاب به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این بخش ، در اختیار رسانه ها قرار گرفت . متن کامل پیام بخشدار محترم میمه بدینشرح است :

🔸جمهوری اسلامی ایران در استقرار حیات طیبه ی خود به روز نهم اردیبهشت ماه می رسد .
🔸 در این روز بزرگ یکی از تاثیرگذارترین نمادهای مردمسالاری محقق می شود و نظام شورایی با جایگاهی ویژه در قانون مترقی اساسی که بر گرفته از تعالیم الهی اسلام است تبلور عینی پیدا می کند و با تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا ، اداره ی امور شهرها و روستاها عملا به مردم واگذار می گردد.
🔸نقش نظارتی شوراها در مدیریت امور شهرها و روستاها ، فرصت بی بدیلی را بوجود آورده است که در سایه ی آن می توان به حاکمیت خرد جمعی در نظام مدیریتی کشور رسید و اراده ی مردم را عالی ترین عامل در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها تلقی نمود .
🔸 اینک و در آستانه ی نهم اردیبهشت روز شوراها ، با اغتنام فرصت این روز بزرگ و ماندگار را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستا و شورای بخش میمه تبریک گفته و از تلاشهای خستگی ناپیر آنان در راه توسعه و ترقی تقدیر و تشکر نموده ، توفیق روزافزون آنان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت مینمایم .

با احترام – شهرام آذرپی
بخشدار بخش میمه