جذب سربازمعلم سال تحصیلی ۱۳۹۸ – ۱۳۹۷

2018-04-23
77 بازدید

باسمه تعالی موضوع : جذب سربازمعلم سال تحصیلی ۱۳۹۸ – ۱۳۹۷ با سلام و احترام پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، با عنایت به بخشنامه شماره ۴ /۷۱۰ – ۰۲ / ۰۲/ ۱۳۹ معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع ، باطلاع آن […]

download

باسمه تعالی
موضوع : جذب سربازمعلم سال تحصیلی ۱۳۹۸ – ۱۳۹۷
با سلام و احترام
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، با عنایت به بخشنامه شماره ۴ /۷۱۰ – ۰۲ / ۰۲/ ۱۳۹ معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع ، باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ ۰۴/ ۰۲ / ۱۳۹۷ لغایت ۱۱ / ۰۲ / ۱۳۹۷ صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و ارائه مدارک و مستندات به آموزش و پرورش محل سکونت و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند . . دستورفرمایید اطلاع رسانی کامل جهت ثبت نام در آن منطقه / ناحیه انجام پذیرد .
۱- ثبت نام از طریق سامانه sarbaz.isfedu.ir انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می بایست ضمن مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین تحویل مدارک و مستندات به امور اداری تا مهلت مقرر(حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۱/ ۰۲/۱۳۹۷ ) اقدام نمایند .
۲- داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی روانی مناسب با شغل معلمی برخوردار باشند

۳- ثبت نام فقط برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل و رشته های پیراپزشکی قابل قبول نمی باشد )
۴- اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .(صرفاً اعزامی تاریخ ۱ / ۴ / ۹۷ و ۱ / ۶ / ۹۷ )
۵- اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .
۶- امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت (در هنگام ثبت نام ) و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از “خروج قبل از پایان سال تحصیلی” و “هزینه دوره آموزشی بدو خدمت” و “دوره آموزش نظامی” می باشند . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد )
۷- ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند . همچنین انصراف پذیرفته شدگان (جهت ادامه تحصیل و.. مجاز نمی باشد و در موارد خاص ( با موافقت این اداره کل )مشمول پرداخت هزینه های فوق (بند ۵) می باشد .
۸- ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( زمان و مکان مصاحبه بر اساس جدول زمان بندی از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش و سامانه ثبت نام به اطلاع متقاضیان خواهد رسید . اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود .)
۹- اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ ۱ /۴ / ۹۷ انجام خواهد گرفت .
۱۰- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .
۱۱- در فرم امتیاز بندی پیوست موارد ذیل رعایت گردد :
الف – بند امتیاز فرزند فرهنگی ، شامل تمامی کارکنان آموزش و پرورش ( اعم از شاغل و بازنشسته ) می باشد .
ب- بند امتیاز ایثارگری ( جهت فرزندان جانباز ) به ازای هر ۵ درصد جانبازی یک امتیاز و حداکثر ۶ امتیاز می باشد
ج – بند آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات صرفاً گواهینامه های ارائه شده از فنی و حرفه ای مورد تایید است .
۱۲- تعیین محل خدمت افراد در پایان شهریور ماه و توسط اداره کل آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت . (پذیرش سرباز معلم در شهر اصفهان ممنوع می باشد )
۱۳- همکاران امور اداری مناطق و نواحی پس از رؤیت اصل مدارک از متقاضی و تشکیل پرونده نسبت به تایید اطلاعات و امتیاز متقاضیان در سامانه مذکور اقدام لازم به عمل آورند .
۱۴- پرونده تکمیلی متقاضیان تا قبل از روز مصاحبه حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۱۳ / ۰۲ /۱۳۹۷ به این اداره کل ارسال گردد . ( با عنایت به محدودیت زمانی به پرونده های ارسالی پس از تاریخ مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد )
*مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده :
۱- اصل و تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ( ۲ سری )
۲- سه قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
۳- تصویر مدرک تحصیلی (با اصل مطابقت گردد)
۴- اصل و تصویر برگه سبز اعزام به خدمت ( صرفاً اعزامی ۱ / ۴ / ۹۷ و ۱ / ۶ / ۹۷ )
۵- فرم تکمیل شده اطلاعات فردی ( فرم گزینش یک برگ به همراه عکس متقاضی )
۶- پرینت فرم شماره ۱ و فرم امتیاز بندی (شماره ۲) از سامانه به همراه کپی مدارک امتیاز آور در فرم