بصیری : امنیت امروز کشور را مدیون جانبازان هستیم

2018-04-23
54 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری شامگاه یکشنبه در جشن سالروز ولادت امام سجاد(ع) و روز آزادگان در شاهین‌شهر اظهار کرد: جانبازان، در ازای ایثاری که در راه حفاظت از کشور کرده‌اند، فقط انتظار تکریم دارند. وی افزود: جانبازان انتظار دارند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی که به خاطرش بخشی از سلامتی خود […]

۱۳۹۷۰۲۰۱۰۰۰۶۳۵_Test_PhotoH

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری شامگاه یکشنبه در جشن سالروز ولادت امام سجاد(ع) و روز آزادگان در شاهین‌شهر اظهار کرد: جانبازان، در ازای ایثاری که در راه حفاظت از کشور کرده‌اند، فقط انتظار تکریم دارند.

وی افزود: جانبازان انتظار دارند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی که به خاطرش بخشی از سلامتی خود را برای آن‌ها فدا کردند در جامعه کمرنگ نشود و ضد ارزش‌ها جای آن‌ها را نگیرد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: برخی فکر نکنند جانبازان همه امکانات در اختیارشان است و هیچ دغدغه معیشتی و رفاهی ندارند، هنوز جانبازانی هستند که مشکل مسکن و اشتغال فرزندان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز کشور دارد و در برخی از کشورهای غرب آسیا وجود ندارد، به خاطر ایثارگری‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان قبل از جنگ تحمیلی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم بوده است.

بصیری اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت این جان‌فشانی‌های جوانان کشور در بهترین شرایط امنیتی در غرب آسیا قرار دارد و اگر مشکلات اقتصادی داریم می‌توانیم با همدلی و وحدت هم چون دوران دفاع مقدس، بر این مشکلات غلبه کنیم.

وی هر صنعتگری که شغل در کشور ایجاد کند را یک ایثارگر توصیف کرد و اضافه کرد: حمایت‌های مردم از کالای ایرانی و ترجیح دادن آن به‌جای کالای خارجی کلید حل مشکلات کشور است، چون به رونق اقتصادی، کاهش بیکاری و گسترش رفاه در جامعه منجر خواهد شد.

به گزارش فارس، بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در جشن میلاد حضرت زین‌العابدین(ع) در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر شرکت کردند.