خودخواهی‌هایی که وحدت حاصله از جمنا را کمرنگ کرد

2018-03-22
76 بازدید

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به بررسی کارکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) برای ایجاد وحدت رویه میان اصولگرایان پرداخت و گفت: عدم وجود شفافیت در کارکرد جمنا از مهم ترین ایرادات آن بود که در فضای پساانتخابات بیشتر نیز شد. نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس […]

۱۳۹۵۱۱۰۵۱۳۵۱۵۸۴۲۵۹۷۸۸۳۹۴-۵۷۵x400

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به بررسی کارکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) برای ایجاد وحدت رویه میان اصولگرایان پرداخت و گفت: عدم وجود شفافیت در کارکرد جمنا از مهم ترین ایرادات آن بود که در فضای پساانتخابات بیشتر نیز شد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: سران جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید تغییرات جدی در ساختار خود بدهند تا بتوانند وحدت از بین رفته در گذر زمان بعد از انتخابات را بازیابند.

وی در ادامه جمنای کنونی را فاقد شفافیت دانست و افزود: جایگاه تمامی افراد در قالب این جبهه باید مشخص و از فردگرایی پرهیز شود همچنین باید از افراد به روزتری استفاده شده و از نظرات تمام بدنه بهره مند شوند.

حاجی دلیگانی در ادامه آیت الله مهدوی کنی را پایه محکمی برای حفظ اصولگرایان در یک مسیر دانست و عنوان کرد: بعد از فقدان ایشان، اصولگرایان نباید جایگاه و خاستگاه خود را فراموش کنند بلکه باید به سرعت زیر چتر حامی معنوی دیگری همچون آیت الله موحدی کرمانی جمع شوند تا انسجام خود را از دست ندهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان جایگاه روحانیت را جایگاهی تثبیت شده در جریان اصولگرایی عنوان و خاطرنشان کرد: جمنا در طی مسیر خود دچار اشکالاتی شد که باعث بروز برخی دلخوری ها نیز شده است از این رو ایجاد شفافیت در عملکرد و دوری از خودخواهی را مهم ترین راهکار زنده نگاه داشتن این جبهه می دانیم