بیمارستان میمه حوادث جاده ای را هم پوشش می دهد

2018-03-14
167 بازدید

عباس عابدی درباره جزئیات این دو تصادف رانندگی به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته در یک حادثه رانندگی که در گردنه‌رخ واقع در ۸۰ کیلومتری جاده اصفهان- شهرکرد و در اثر انحراف خودرو پیکان رخ داد یک واحد از نیروهای امدادی از اورژانس و یک واحد از هلال احمر به محل این حادثه اعزام شدند. وی افزود: در حادثه […]

۱۴۹۵۴۸۰

عباس عابدی درباره جزئیات این دو تصادف رانندگی به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته در یک حادثه رانندگی که در گردنه‌رخ واقع در ۸۰ کیلومتری جاده اصفهان- شهرکرد و در اثر انحراف خودرو پیکان رخ داد یک واحد از نیروهای امدادی از اورژانس و یک واحد از هلال احمر به محل این حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در حادثه رانندگی گردنه‌رخ پنج نفر شامل دو مرد و سه کودک مصدوم شدند.

عابدی هم‌چنین از وقوع حادثه دیگری در محور جوشقان خبر داد و گفت: واژگونی خودروی سمند شب گذشته ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه در محور جوشقان اتفاق افتاد که به منظور امدادرسانی به حادثه دیدگان یک واحد امدادی نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس به محل این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: در این حادثه پنج نفر شامل یک مرد، دو زن و دو کودک مصدوم شدند که به بیمارستان حضرت محمد میمه انتقال یافتند که متاسفانه در این حادثه رانندگی یک پسر بچه ۱۰ ساله فوت کرد.