“میلاد آروی” از شهدای سانچی در زادگاهش به خاک سپرده شد

2018-02-18
207 بازدید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز پیکر میلاد آوری از شهدای خدمت حادثه سانچی که پس از ۴۴ روز به زادگاهش بازگشت در گلزار بهشت معصومین این شهرستان به خاک سپرده شد. مراسم تشییع و خاکسپاری شهید خدمت میلاد آروی از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز از سه راه فردوسی شاهین‌شهر به سمت مصلی نماز جمعه این […]

۱۳۹۶۱۱۲۹۱۳۱۱۰۰۶۲۸۱۳۳۷۶۷۸۴

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز پیکر میلاد آوری از شهدای خدمت حادثه سانچی که پس از ۴۴ روز به زادگاهش بازگشت در گلزار بهشت معصومین این شهرستان به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید خدمت میلاد آروی از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز از سه راه فردوسی شاهین‌شهر به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان آغاز شد و بر دست‌های مردم تشییع شد. مردم از شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخی از شهرهای دیگر استان در این مراسم شرکت داشتند.

حضور گسترده و بی نظیر مردم استان اصفهان در مراسم تشییع میلاد آوری بسیار چشمگیر بود. در این مراسم مدیرعامل شرکت نفت کش ایران نیز در میان مردم حضور داشت.

پس از تشییع و خواندن نماز میت پیکر میلاد آروی بر دستان مردم به محل گلزار بهشت معصومین منتقل شد و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت.

مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه با جان و دل از تمام نقاط شهر در این مراسم شرکت داشتند و با وجود مسافت طولانی از ابتدای مراسم تا تدفین شهید خدمت میلاد آروی حضور داشتند.

شهید خدمت میلاد آروی که ۴۴ روز پیش بر اثر حادثه آتش سوزی کشتی سانچی جان خود را از دست داده بود و پیکر جزو نخستین پیکرهای یافته شده بود دقایقی پیش در بهشت معصومین شاهین‌شهر به خاک سپرده شد