نماینده ی قم از گرفتار شدن خود و حاجی در برف گفت

2018-01-29
80 بازدید

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در راه ماندن خود و حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی و حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندگان فلاورجان و شاهین‌شهر و میمه  در اتوبان تهران‌ ـ قم گفت: بنده و دو تن از نمایندگان شب گذشته در اتوبان […]

۱۳۹۶۰۲۰۷۰۰۰۶۰۶_PhotoA

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در راه ماندن خود و حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی و حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندگان فلاورجان و شاهین‌شهر و میمه  در اتوبان تهران‌ ـ قم گفت: بنده و دو تن از نمایندگان شب گذشته در اتوبان تهران ـ قم گرفتار برف شدیم.

وی ادامه داد: به دلیل عدم مساعد شدن وضعیت راه‌ها مجبور به بازگشت به قم شدیم و از طریق قطار ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز در حالی وارد تهران شدیم که ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه از قم حرکت کردیم.

امیرآبادی با بیان اینکه باید فکری به حال مدیریت بحران در کشور کنیم، اظهار داشت: مدیریت بحران در کشور بسیار ضعیف است و تا اتفاقی می‌افتد دولت خلع سلاح می‌شود.

«در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم مسئله را پیگیری خواهیم کرد؛ در کمیسیون شوراها بحث مدیریت بحران را به صورت جدی پیگیر خواهیم شد زیرا با بروز هر اتفاقی برای  مردم مشکلاتی ایجاد می‌شود که این قابل قبول نیست».

وی با بیان اینکه به‌ منظور پیگیری مشکلات مردم با مدیرعامل راه‌آهن و معاون وزیر راه و شهرسازی تماس‌هایی داشته‌ام، اظهار داشت: متأسفانه راهداری، اتوبان قم ـ تهران را نمک‌پاشی نکرده بود و همین موضوع باعث شد مردم در راه بمانند. اگر مسیر نمک‌پاشی می‌شد، مردم در جاده گیر نمی‌کردند.

نماینده مردم قم در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی گفت: آقای آخوندی باید پاسخگو باشد، زیرا نمی‌شود تا برف و بارانی می‌بارد، برای مردم مشکل ایجاد شود.

امیرآبادی عملکرد نهادهای مربوطه را در بارش برف اخیر بسیار ضعیف توصیف کرد.