حاجی : نمایندگان به کلیات بودجه سال ۹۷ رأی ندهند

2017-12-24
66 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین در لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: افزایش قیمت با توجه به شرایط جامعه نتیجه عکس خواهد داد. وی افزود: اینکه به خاطر اعطای وام‌ برای بخش تولید ما حامل‌های انرژی را گران […]

photo_2017-12-24_06-36-37

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین در لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: افزایش قیمت با توجه به شرایط جامعه نتیجه عکس خواهد داد.

وی افزود: اینکه به خاطر اعطای وام‌ برای بخش تولید ما حامل‌های انرژی را گران کنیم نتیجه لازم حاصل نخواهد شد چرا که آنچه مهم‌تر از اعطای وام در این شرایط برای تولید است ایجاد بازار مصرف برای کالاهای تولیدی است و این افزایش قیمت با این عنوان نتیجه‌ عکس خواهد داد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: نمایندگان به کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ رأی ندهند تا دولت لایحه اصلاحی بیاورد، این کار مشکلی را در روند تصویب بودجه ایجاد نخواهد کرد و نهایتاً دولت لایحه دو دوازدهم یا سه دوازدهم خواهد آورد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌گویند که به کلیات رأی دهیم و در جزئیات لایحه تغییرات لازم را اعمال خواهیم کرد اما تجربه نشان داده اینگونه نیست و نهایتاً تغییرات اندکی می‌تواند در جزئیات لایحه اعمال کرد.

وی در پایان گفت: چنانچه تغییرات عمده هم در لایحه ایجاد شود دولت می‌گوید که این تبدیل به طرح شده و شالکه لایحه دولت تغییر کرده و در نتیجه بهترین کار این است که نمایندگان به کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ رأی ندهند.