با تغییر طرفه ، معاون جدید عمرانی استاندار منصوب شد

2017-12-09
110 بازدید

با تغییر طرفه ، معاون جدید عمرانی استاندار منصوب شد سوابق : مهندس مقدس زاده دارای مدرک فوق لیسانس عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و پیش از این نیز به عنوان شهردار منطقه ۶ تهران ، سرپرست معاونت فنی وعمرانی شهرداری تهران ومدیر کل دفتر شهردار تهران بوده است. وی با حکم مهرعلیزاده رئیس […]

photo_2017-12-07_19-36-52

با تغییر طرفه ، معاون جدید عمرانی استاندار منصوب شد

سوابق : مهندس مقدس زاده دارای مدرک فوق لیسانس عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و پیش از این نیز به عنوان شهردار منطقه ۶ تهران ، سرپرست معاونت فنی وعمرانی شهرداری تهران ومدیر کل دفتر شهردار تهران بوده است. وی با حکم مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی سابق و استاندار فعلی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز بوده است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در حکمی علی مقدس زاده را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب کرد.
متن حکم ایشان بدین شرح می باشد:
با توجه به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده؛ بدینوسیله به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب می شوید.
تقویت همکاری و همدلی و انسجام بین کلیه ی مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران بخش عمرانی استان؛ نظارت و پیگیری جدی در تکمیل طرح های عمرانی استان، نظارت بر فعالیت های شهرداری های استان، از جمله انتظارات اصلی از جنابعالی می باشد.
امید است در توسعه، تکمیل و به بهره برداری رساندن ابرپروژه های استان با توجه ویژه به مسئله ی آب و محیط زیست، ایجاد تعادل منصفانه بین مناطق استان و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی برای انجام پروژه های بزرگ عمرانی و همفکری و همراهی کلیه مدیران استانداری و مدیران اجرایی، فرمانداران و شهرداران و نیز سایر وظایف ذیربط موفق و موید باشید.
موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
گفتنی است علی مقدس زاده معاون جدید هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان پیش از این شهردار منطقه ۶ تهران، سرپرستی معاونت فنی عمرانی شهردار تهران، مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان را در کارنامه خود دارد.
همچنین دکتر مهرعلیزاده ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند محمد علی طرفه در سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی، وی را به سمت مشاور خود و مسئول راه اندازی ستاد ویژه احیاء زاینده رود منصوب کرد.
متن این حکم بدین شرح می باشد:
با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب منصوب می شوید.
با امعان نظر به اهمیت فوق العاده رفع مشکلات آب استان و با عنایت به تجربیات جنابعالی در این زمینه، مقتضی است نسبت به طراحی و راه اندازی ستادی ویژه تحت عنوان « ستاد احیاء زاینده رود» با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی و نیز پیگیری مصوبات و تصمیمات متخذه اقدام فرمایید.
بدیهی است ستاد مذکور زیر نظر معاونت محترم عمرانی تشکیل خواهد گردید و به دلیل اهمیت موضوع، اینجانب به طور مستقیم بر روند امور نظارت خواهم داشت.
موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.