تشریح حق مسجد بر مؤمنان از زبان آیت‌الله ناصری

2017-12-04
53 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، آیت‌الله محمد ناصری شامگاه شنبه در آیین بازگشایی مسجدالمهدی قدیمی‌ترین مسجد شاهین‌شهر، اظهار کرد: کسانی که وارد مسجد می‌شوند، زائران خداوند متعال هستند و پروردگار هر بار به هر نمازگزار در مسجد، هدیه می‌دهد. وی با توصیه به نمازگزاران که همواره پای راست خود را هنگام ورود مسجد به […]

۱۳۹۶۰۹۱۱۰۰۱۱۸۰_Test_PhotoH

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، آیت‌الله محمد ناصری شامگاه شنبه در آیین بازگشایی مسجدالمهدی قدیمی‌ترین مسجد شاهین‌شهر، اظهار کرد: کسانی که وارد مسجد می‌شوند، زائران خداوند متعال هستند و پروردگار هر بار به هر نمازگزار در مسجد، هدیه می‌دهد.

وی با توصیه به نمازگزاران که همواره پای راست خود را هنگام ورود مسجد به داخل خانه خدا بگذارید، افزود: بر اساس روایتی از امام حسن مجتبی(ع)، هر بار که نمازگزاری به مسجد وارد می‌شود، دو ملک  در جلوی مسجد به نمازگزاران خوش‌آمد می‌گویند و هنگام رفتن نیز برای آنان دعا می‌کنند که پروردگار متعال گناهان‌شان را ببخشاید.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: مساجد به مؤمنان حقی دارد و آن حق این است که هر بار که نمازگزار وارد مسجد می‌شود دو رکعت نماز شکر به درگاه حق‌تعالی به‌جای آورد، در صورتی‌ که نمازگزار دو رکعت نماز را نمی‌خواند، استغفار کند و بلافاصله نماز خود را اقامه کند.