در ۳ روز آینده بوئین میاندشت ، سردتر از میمه می شود

2017-11-12
78 بازدید

در ۳ روز آینده بوئین میاندشت ، سردتر از میمه می شود حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز دوشنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر موج ناپایدار ضعیف بر روی استان اصفهان است. وی با بیان اینکه در اکثر نقاط استان آسمان قسمتی ابری، گاهی […]

۲۳۳۳۶۲۴

در ۳ روز آینده بوئین میاندشت ، سردتر از میمه می شود

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز دوشنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر موج ناپایدار ضعیف بر روی استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه در اکثر نقاط استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابرو وزش باد است و در مناطق مرکزی غبار محلی پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: همچنین از روز دوشنبه به بعد با استقرار جوی پایدار همراه با کاهش دما مجدداً شرایط برای غبار آلودگی در بخش‌های مرکزی مهیا می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه برای امروز در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، داران، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، میمه، گلپایگان و بوئین میان دشت بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: برای فردا نیز علاوه بر شهرستان‌های مذکور در سمیرم نیز در ساعات اولیه روز بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی دما در اکثر نقاط استان اصفهان بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

خدابخش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای هوای ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: همچنین بوئین میان دشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان در این بازه زمانی پیش‌بینی شده است.