راهپیمایی در شاهین شهر ، میمه ، گز ، وزوان ، لای بید و گرگاب

2017-11-03
45 بازدید

راهپیمایی در شاهین شهر ، میمه ، گز ، وزوان ، لای بید و گرگاب ستاد برگزاری یوم الله ۱۳ آبان با صدور اطلاعیه مسیرهای راهپیمایی ۱۳ ابان در شهرستان را اعلام و از اقشار مختلف مردم دعوت کرد که در این مراسم حضور پرشور داشته باشند. * مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز شنبه ۱۳ […]

۱۴۱۵۱۲۸۳۲۳۱

راهپیمایی در شاهین شهر ، میمه ، گز ، وزوان ، لای بید و گرگاب

ستاد برگزاری یوم الله ۱۳ آبان با صدور اطلاعیه مسیرهای راهپیمایی ۱۳ ابان در شهرستان را اعلام و از اقشار مختلف مردم دعوت کرد که در این مراسم حضور پرشور داشته باشند.

* مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز شنبه ۱۳ آبان در شاهین شهر با حضور اقشار و گروه های مختلف، ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل تالار شیخ بهایی شاهین شهر به سمت مصلی نماز جمعه این شهر همراه با برنامه های متنوع برگزار می شود.

*راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر گز برخوار با حضور دانش آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار مردم ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان توحید به سمت ورزشگاه شهدای این شهر برگزار می شود.

*راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر شهید پرور گرگاب از ساعت ۹:۳۰ از مقابل مدرسه هشتم شهریور با حضور دانش آموزان و مردم انقلابی این شهر برگزار می شود.

* این مراسم در شهر میمه نیز از ساعت ۹:۳۰ از مسجد جامع میمه شروع  و پس از عبور از خیابان شهید مطهری مجددا به مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

*مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهر لایبید همزمان با دیگر نقاط کشور از ساعت ۹:۳۰ با حضور دانش اموزان و مردم این شهر برگزار می شود.

*مراسم راهپیمایی در شهر وزوان همزمان با سراسر کشور از گلزار شهدای گمنام به سمت مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.