تشکر حاجی و جمعی از نمایندگان استان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی

2017-10-31
47 بازدید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی از خدمات و تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تلاش‌های ارزنده در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کردند. این ۱۲ نماینده شهرستان‌های مختلف استان اصفهان همراهی مجمع نمایندگان در توسعه خدمات بهداشتی درمانی و ایجاد توازن و عدالت با دانشگاه علوم پزشکی […]

download
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی از خدمات و تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تلاش‌های ارزنده در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کردند.
این ۱۲ نماینده شهرستان‌های مختلف استان اصفهان همراهی مجمع نمایندگان در توسعه خدمات بهداشتی درمانی و ایجاد توازن و عدالت با دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردند.
در بخشی از این نامه آمده است: جمعی از نمایندگان مردم شریف و فهیم استان اصفهان به مصداق آیات و روایات مختلف قدردان خدمات شما به عنوان یک بانوی مؤمنه، عفیف و متخصص هستیم و انتظار داریم بر مواضع و انتصابات خود به ویژه کمال حیدری و  کلیدری که از نیروهای انقلابی و غیر سیاسی مجموعه بهداشت و درمان استان هستند ایستاده و پافشاری نمایید.
ناصر موسوی لارگانی (نماینده فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان)، احمد سالک (نماینده اصفهان)، ابوالفضل ابوترابی (نماینده نجف آباد و تیران و کرون)، محسن کوهکن (نماینده لنجان)، سید محمدجواد ابطحی (نماینده خمینی شهر)، سید صادق طباطبایی نژاد (نماینده اردستان)، حسینعلی حاجی دلیگانی (نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار)، اکبر ترکی (نماینده فریدن، فریدون‌شهر و گلپایگان)، مرتضی صفاری (نماینده نطنز و قمصر)، سید جواد ساداتی نژاد (نماینده کاشان و آران و بیدگل)، سمیه محمودی (نماینده شهرضا و دهاقان) امضاء کنندگان این نامه بودند.