روسای جدید ادارات ثبت احوال شاهین شهر و میمه معرفی شدند

2017-10-26
80 بازدید

روسای جدید ادارات ثبت احوال شاهین شهر و میمه معرفی شدند به گزارش شاهین پرس، فرماندار شاهین‌ شهر و میمه در آیین تودیع و معارفه روسای ادارات ثبت احوال شهرستان صدور کارت ملی هوشمند را کلید ورود به دولت الکترونیک و کارت ملی هوشمند را عامل توزیع عادلانه فرصت ها دانست و گفت: ادارات ثبت‌احوال در سال‌های […]

ثبت-احوال-۶۰۰-۲۱۰x120

روسای جدید ادارات ثبت احوال شاهین شهر و میمه معرفی شدند

به گزارش شاهین پرس، فرماندار شاهین‌ شهر و میمه در آیین تودیع و معارفه روسای ادارات ثبت احوال شهرستان صدور کارت ملی هوشمند را کلید ورود به دولت الکترونیک و کارت ملی هوشمند را عامل توزیع عادلانه فرصت ها دانست و گفت: ادارات ثبت‌احوال در سال‌های اخیر با استقرار دولت الکترونیک و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های جدید، انواع خدمات سجلی و غیره را در کوتاهترین زمان ارائه می دهند.

علیرضا بصیری با دعوت از مردم شهرستان برای اقدام در اسرع وقت جهت تعویض کارت‌های ملی، تکریم ارباب‌ رجوع و افزایش رضایت‌مندی را مهم‌ترین وظیفه ادارات ثبت‌احوال شهرستان بیان کرد.

مدیرکل ثبت‌ احوال استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه کارت‌های ملی قدیمی از ابتدای سال ۹۷ فاقد اعتبار است از مردم استان اصفهان برای دریافت کارت هوشمند ملی دعوت کرد و گفت: پایان سال جاری آخرین مهلت برای تعویض کارت‌های ملی قدیمی با کارت‌های ملی هوشمند است.

حسین غفرانی کجانی خاطرنشان کرد: شهروندان برای تعویض کارت‌های ملی قدیمی خود به دفاتر پست، خدمات ارتباطی و ثبت‌احوال در سطح استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به ایجاد گروه‌های سیار نام‌نویسی صدور کارت ملی هوشمند برای جانبازان و معلولان سطح استان اصفهان تصریح کرد: گروه‌های نام‌نویسی سیار ماموریت دارند تا پیش از پایان سال نسبت به صدور کارت ملی هوشمند جانبازان و معلولان و در آسایشگاه ها اقدام کنند.

مدیرکل ثبت‌ احوال استان اصفهان با بیان اینکه کارت ملی هوشمند در حدود ۲۰ کشور عضو اتحادیه اروپا قابل استفاده است خاطرنشان کرد: کارت های ملی هوشمند بسترساز ارتباط دستگاه های دولتی با یکدیگر و مردم با دولت است و در اینده نزدیک خدمات گسترده دولت به مردم از طریق این کارت ها انجام خواهد شد.

در آیین های جداگانه از تلاش های چندین ساله حسین آقاابراهیمی مدیر قبلی ثبت‌احوال شاهین‌شهر و حسین امینی هرندی رئیس اداره ثبت احوال بخش میمه قدردانی و با حکم مدیر کل ثبت‌ احوال استان اصفهان حسین امینی هرندی به سمت رئیس جدید اداره ثبت احوال بخش مرکزی شهرستان و علی اکبر شانه ساز نیز به سمت رئیس جدید اداره ثبت احوال بخش میمه معرفی شدند.