میمه ؛ سرخط مهمترین اخبار ایرنا استان اصفهان

2017-09-13
101 بازدید

*حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد سالن های سینما در استان اصفهان در مدت چهار سال اخیر خبر داد و گفت: با این وجود باز هم با سرانه جهانی فاصله داریم. **حسینعلی حاجی، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی […]

n82662755-71865127

*حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد سالن های سینما در استان اصفهان در مدت چهار سال اخیر خبر داد و گفت: با این وجود باز هم با سرانه جهانی فاصله داریم.

**حسینعلی حاجی، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: سلیقه های سیاسی نباید در فرآیند خدمت رسانی به مردم خلل وارد کند و این سلیقه ها برای خدمت رسانی به مردم باید کنارگذاشته شود.

**محمد حیدری، مدیرکل اداره تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبلیغات باید در خدمت تولید کشور باشد و تولید و اقتصاد در چارچوب تبلیغات صحیح است که به تکامل، رونق و پویایی می رسد.

**حمید رضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان به عنوان یکی از استان های درآمدزای کشور همچنان از سهم بودجه ای کمتری برخوردار است.

**آئین اختتامیه جشنواره شعرآیینی «گوهری از مخزن سر الهی » شامگاه دوشنبه درمحل آستان امامزاده حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(س) اصفهان برگزار شد.

**غلامرضا سازگار، پیشکسوت مداحان کشور گفت: بی سوادی، بهره نگرفتن از استاد و بی تقوایی، عامل ورود آفت به عرصه مداحی در کشور است.

**غلامرضا صالحی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت یک قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی به پرداخت بیش از میلیارد ریال جریمه خبر داد.

**علیرضا بناییان، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: کارکنان این ناحیه در شهریورماه سال جاری با تولید ۱۱۶ ذوب با تناژ ۲۱هزار و ۳۱۵ تن فولاد مذاب و تولید ۲۰هزار و ۷۴۶ تن تختال، رکورد جدیدی دراین ناحیه ثبت کردند.

**قرارداد احداث کارخانه صنایع تبدیلی گلابگیری و عرقیات با حضور نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، بین بنیاد برکت و یک شرکت تعاونی شهر میمه منعقد شد.
گ/۶۹۹۴ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر