صرامی : ۵۰ سال است جمعیت وزوان تغییری نکرده است

2017-08-19
138 بازدید

شهردار وزوان با روزنامه ی نصف جهان : ۵۰ سال است جمعیت وزوان تغییری نکرده است اباذر صرامی، شهردار وزوان با بیان اینکه پس از حدود ۵۰ سال از تاسیس شهرداری تا کنون جمعیت وزوان تغییری نکرده است، ادامه داد: این موضوع نشان دهنده بالا بودن نرخ مهاجرت در این شهر است، که سعی کرده […]

download (1)

شهردار وزوان با روزنامه ی نصف جهان : ۵۰ سال است جمعیت وزوان تغییری نکرده است

اباذر صرامی، شهردار وزوان با بیان اینکه پس از حدود ۵۰ سال از تاسیس شهرداری تا کنون جمعیت وزوان تغییری نکرده است، ادامه داد: این موضوع نشان دهنده بالا بودن نرخ مهاجرت در این شهر است، که سعی کرده ایم در این دوره نظر مهاجرت کنندگان از شهر را جذب کرده و آنها را برای حضور و سرمایه گذاری در شهر خود متقاعد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از درآمدهای پایدار شهری، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است، خاطر نشان کرد: در شهرهای کوچک و تاریخی که جمعیت کمی دارند فرصتهای خوبی برای سرمایه گذاری و مشارکت در پروژهها وجود دارد.

شهردار وزوان اظهارداشت: عمده مشاغل در این شهر کشاورزی است، همچنین صنایع سنگ این منطقه نیز از مناطق نمونه کشوری محسوب میشود، از سوی دیگر فرصت استفاده از ۱۰۰ هزار ترانزیت باعث میشود تا سرمایه گذاران برای حضور در وزوان تشویقشوند.

صرامی خاطر نشان کرد: تلاش کردهایم تا با افتتاح کمپینگ شرقی ترانزیت، فرصت مناسبی را برای تلاقی موقعیتهای اجتماعی و فرهنگی و گردشگری در شهر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهرها مظهری برای مردم سالاری دینی هستند، گفت: شوراها میتوانند با کمک مدیریت شهری و با مشارکت مردم نسبت به احیای فرصتها و موقعیتهای شناسایی شده اقدمات موثری را انجام دهند.

■■■

شهردار وزوان با بیان اینکه جلب مشارکت مردم در توسعه شهری موثر است، اظهارداشت: مجموعه مدیریت شهری زمانی موفق است که به صورت حداکثری مشارکت مردم را در تحقق پروژهها جلب کند.

وی با بیان اینکه در بحث سرمایه گذاری بیش از ۲۰ سرمایه گذار در چهار سال گذشته به وزوان آمدهاند، خاطر نشان کرد: بروکراسی اداری به خصوص در حوزه سرمایه گذاری باید جمع آوری شود، در طول چهار سال گذشته که این تعداد سرمایهگذار به وزوان آمدهاند چهار یا پنج سرمایه گذار جذب، هفت سرمایه گذار کاملا دفع و بقیه نیز با مشکلاتی روبرو شدند.