بصیری : وظیفه ی مسئولین ترویج فرهنگ شهادت است

2017-08-16
79 بازدید

علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: برنامه‌هایی با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود. وی افزود: برنامه‌های خلاقانه، هنرمندانه و تأثیرگذار با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  از یک سو و تلاش مدیران جهت برگزاری […]

۱۳۹۶۰۵۲۳۰۰۰۴۷۴_Test_PhotoH

علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: برنامه‌هایی با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های خلاقانه، هنرمندانه و تأثیرگذار با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  از یک سو و تلاش مدیران جهت برگزاری باشکوه مراسم هفته دفاع مقدس از سوی دیگر، دو تصمیم مهم جلسه اخیر بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان بوده است.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فعالیت مستمر و برنامه‌ریزی دقیق کمیته‌های ۱۳ گانه در اجرای برنامه و فعالیت‌های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی همه گروه‌ها و همه اقشار حضور داشتند و در گرامیداشت این هفته نیز همه باید تلاش کنند.

بصیری ادامه داد: جبهه جنگ تغییر کرده و دشمن با تحرک و فعالیت در عرصه نرم‌افزاری و جنگ نرم در قالب تهاجم فرهنگی تمام تلاش خود را برای انحراف و انحطاط افکار جوانان به عنوان سرمایه‌های فرهنگی کشورمان بکار گرفته است؛ همه مسؤولان با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال، نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در مقابله با جنگ نرم دشمن در بین نسل جوان برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر این نکته که اگر نسل جوان با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دفاع از این مرز و بوم آشنا شود خود را مدیون حفظ آرمان‌های شهدا می‌داند؛ گفت: البته این مهم از وظایف اصلی مسؤولان است تا با زنده نگه داشتن نام شهید، فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهند؛ شهدای عزیز همه هستی خویش را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و در صیانت و پاسداری از مرزهای مقدس ایران اسلامی، جان‌فشانی‌ها کردند.