نماینده ی سابق :حملات تروریستی داعش ملت ایران را متحدتر کرده است

2017-06-11
58 بازدید

یک نماینده سابق مجلس گفت: گروهک تروریستی داعش در ایران به‌شدت در تلاش و کوشش بود تا امنیتی را که در کشور به وجود آمده بود بر هم بزند، اما توسط نهادهای امنیتی به‌ شدت شکست خورد. حجت الاسلام سید محمود حسینی دولت‌آبادی در گفت‌وگو با  ایسنا به تشریح حوادث تروریستی چند روز گذشته حرم […]

images

یک نماینده سابق مجلس گفت: گروهک تروریستی داعش در ایران به‌شدت در تلاش و کوشش بود تا امنیتی را که در کشور به وجود آمده بود بر هم بزند، اما توسط نهادهای امنیتی به‌ شدت شکست خورد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی دولت‌آبادی در گفت‌وگو با  ایسنا به تشریح حوادث تروریستی چند روز گذشته حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار کرد: بدون شک هر انسان عاقل و آزاده‌ای زمانی که خبر این عملیات تروریستی را دریافت می‌کند آن را محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه حوادث تروریستی تهران خلاف شرع و همچنین خلاف ادیان مختلف الهی در جهان است، افزود: طبیعی بود که گروهک ترویستی داعش بعد از این همه ناکامی‌هایی که در کشورهای سوریه و عراق به دست آورده دست به چنین اقدامات غیر عقلانی دست بزند.

نماینده اسبق مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس هفتم و هشتم ادامه داد: گروهک تروریستی داعش در ایران در تلاش و کوشش بود تا امنیتی را که به‌ واسطه نهادهای امنیتی از جمله اداره اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در کشور به وجود آمده بود بر هم بزند، اما توسط همین نهادهای امنیتی به‌ شدت شکست خورد.

وی به ضربات و شکست‌های سنگینی که گروهک تروریستی داعش از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و عراق خورده است اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از دلایل حملات تروریستی اخیر داعش که در لباس زنانه آن‌هم در مجلس و حرم امام (ره) ظاهر شدند همین شکست از نیروی قدس سپاه در سوریه و عراق بود.

حسینی دولت‌آبادی تصریح کرد: باید از دو جنبه حملات تروریستی تهران را بررسی کرد، ابتدا از نگاه اینکه به خاطر کینه‌ای که از انقلاب و مردم شهیدپرور ایران اسلامی داشتند و مثل روز بر همگان روشن است که در تحریک داعش برای انجام این حملات تروریستی آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی نقش داشته‌اند.

وی ادامه داد: داعش نه‌ تنها با داغدار کردن و شهادت چند خانواده به اهداف خود نرسیده است بلکه ملت شهیدپرور ایران اسلامی را در ادامه این راه منسجم‌تر کرده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس هفتم و هشتم تصریح کرد: این اتفاق زنگ بیدار باشی برای نیروهای امنیتی ما بود که باید هر لحظه در آماده‌باش کامل به سر ببرند، چراکه دشمن ملت و انقلاب اسلامی ما حیوان خون‌آشام و درنده‌ای است که به هیچ‌کس حتی خودش هم رحم نمی‌کند.

حسینی دولت آبادی با بیان اینکه جای شکی وجود ندارد که حملات تروریستی مجلس و حرم مطهر امام (ره) با سفر اخیر ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا به منطقه مرتبط است، گفت: بدون شک این اتفاق ناشی از چراغ سبز این سفر به منطقه بوده است.