این روزهای مسکن مهر و تشکر از آقای حاجی

2012-10-21
48 بازدید

در حالیکه آخرین روز از اولین ماه پاییز را آغاز می کنیم … این روزهای مسکن مهر و تشکر از آقای حاجی در حالیکه آخرین روز از اولین ماه پاییز را آغاز می کنیم ، مسکن مهر نیازمند شتاب بیشتر برای رسیدن به زمان واگذاری واحدهاست. در حال حاضر ۶ بلوک از پروژه ی ۸ […]

در حالیکه آخرین روز از اولین ماه پاییز را آغاز می کنیم …

این روزهای مسکن مهر و تشکر از آقای حاجی


در حالیکه آخرین روز از اولین ماه پاییز را آغاز می کنیم ، مسکن مهر نیازمند شتاب بیشتر برای رسیدن به زمان واگذاری واحدهاست. در حال حاضر ۶ بلوک از پروژه ی ۸ بلوکی مسکن مهر میمه با تخلیه ی مصالح در واحدها آماده ی کاشی ، سرامیک و گچ کاری است .



نصب پنجره های واحدها نیز در روزهای گذشته آغاز شده و کماکان ادامه خواهد یافت. مذاکرات ابتدایی برای اجرای آسانسور نیز انجام شده است. میانگین قیمت آسانسور برای هربلوک از ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان متغیر است و بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه ی اجرای آسانسور خواهد شد.



روز گذشته تاور کرین یا جرثقیل برجی که حالا بیش از آغاز کارش ، به بهره وری اش معتقدیم به مجاورت آخرین بلوکها منتقل گردید. انتقال تاور نیز خود پروژه ی مستقلی است و بالغ بر ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.



در عین حال به کارهای ماجراجویانه نیز بی شباهت نیست . کار در ارتفاع ۲۵ تا ۳۰ متری بدون نگهدارنده ی مادی ، برای ما تاب نگاه کردن نیز نمی گذارد. با انتقال مصالح به داخل واحدهای این ۲ بلوک و قبل از آن انجام تاسیسات برقی و مکانیکی ، بلوکهای ۷ و ۸نیز به سطح پیشرفت کلی پروژه خواهد رسید.



 فرار از تحمیل گرانی هایی که این روزها خلق الساعه شده اند  نیازمند تامین منابع مالی است و اعضای تعاونی باید به رساندن آورده ی خود به مبلغ ۱۵۵ میلیون ریال که در صورت افزایش تسهیلات رقم نهایی آورده است ، اقدام نمایند.



پیگیری های آقای حاجی نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مزید تشکر و امتنان است . تماس روز گذشته با ایشان و سپس بادفتر کار نماینده در تهران حاکی از دستور موافق وزیر با افزایش تسهیلات به سطح صنعتی سازی است که نمابر آن به دفتر تعاونی میمه ارسال گردید و این می تواند نوید بخش برطرف شدن مشکلات مالی پروژه البته در صورت تامین آورده ی پیش گفته باشد.