زیبا کلام شانس اصول گرایان را در انتخابات پیش بینی کرد 

2017-04-03
63 بازدید

وی در پاسخ به این پرسش فرارو که آیا نیامدن مردم در صورت اجماع اصول‌گرایان می‌تواند به انتخاب رییس جمهور از این جناح منجر شود؟ گفت: اصول‌گرایان مانند تیمی هستند که در بازی رفت سه گل خورده‌اند و در بازی برگشت در زمین حریف بازی می‌کنند و هیچ شانسی برای پیروزی ندارند. اصولگرایان همچنان ۱۵ […]

۳۰۷۷۴۸_۱۶۴

وی در پاسخ به این پرسش فرارو که آیا نیامدن مردم در صورت اجماع اصول‌گرایان می‌تواند به انتخاب رییس جمهور از این جناح منجر شود؟ گفت: اصول‌گرایان مانند تیمی هستند که در بازی رفت سه گل خورده‌اند و در بازی برگشت در زمین حریف بازی می‌کنند و هیچ شانسی برای پیروزی ندارند. اصولگرایان همچنان ۱۵ نامزد دارند و نتوانسته‌اند، نه یک نامزد که روی ۳ یا ۵ نامزد توافق کنند.

زیباکلام در پایان گفت: شاهد هستیم که این‌ روزها مهندس ضرغامی به لیست‌ نامزدها اضافه شده است. هنوز مسئله حجت‌الاسلام رئیسی حل نشده و این آشفتگی وحشتناک در اردوگاه اصولگرایان باعث می‌شود آنها هیچ شانسی در انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشند. این جناح روی هر گزینه‌ای سرمایه‌گذاری کند، فرقی نمی‌کند و آنها شکست خورده هستند. تنها گزینه‌ای پیش روی این جناح چنان‌چه پیشتر ذکر شد این است که تلاش کنند روحانی با رای کمتری‌ رییس جمهور شود.