فرماندار از ثبت نام در انتخابات شوراها گفت

2017-03-28
64 بازدید

تعداد ۳۵۲ نفر جهت عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  ثبت نام کردند. به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه، علیرضا بصیری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اعلام این خبر افزود: تعداد۳۵۲ نفر جهت عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر […]

mr basiriccccccccccccccccccccccccccc

تعداد ۳۵۲ نفر جهت عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  ثبت نام کردند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه، علیرضا بصیری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اعلام این خبر افزود: تعداد۳۵۲ نفر جهت عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان شرکت نمودند که از این تعداد۲۴۲ نفر داوطلب عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۱۱۰نفر داوطلب عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها هستند که در مجموع تعداد ۳۰۵ نفر مرد و ۴۷ نفر زن می باشند.

علیرضا بصیری فرماندار با بیان اینکه همه تمهیدات لازم در خصوص برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند و ایجاد فضای سالم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم گردیده است افزود: با پایان روند ثبت نام، مراحل بررسی تایید صلاحیت داوطلبین در هیات های اجرایی و هیات نظارت آغاز خواهد شد.

فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود:ان شاالله مردم بیدار و بصیر شهرستان همچون گذشته، با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار کشور و شهرستان رقم خواهند زد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.