روایت دادستان کل کشور از آیت‌الله هاشمی

2017-02-21
35 بازدید

دادستان کل کشور با بیان این که آیت الله هاشمی در پیدایش، تداوم و استمرار انقلاب زحمت زیادی کشید، گفت: هاشمی زجرهای زیادی در راه انقلاب کشید و با زجرهایش برای انقلاب سرمایه گذاری کرد. به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری در خصوص جایگاه و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی […]

download

دادستان کل کشور با بیان این که آیت الله هاشمی در پیدایش، تداوم و استمرار انقلاب زحمت زیادی کشید، گفت: هاشمی زجرهای زیادی در راه انقلاب کشید و با زجرهایش برای انقلاب سرمایه گذاری کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری در خصوص جایگاه و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: خدا رحمت کند مرحوم آیت الله هاشمی را، ایشان از استوانه های انقلاب و از کسانی بودند که هم در پیدایش انقلاب و هم در تداوم و استمرار انقلاب زحمت زیادی کشیدند.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت ضمن بیان این که نقش ایشان در پیروزی و استمرار انقلاب نقش بسیار بی بدیلی بود، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند ایشان در طول انقلاب زجر های زیادی کشیدند و و با زجرهایشان برای انقلاب و نظام سرمایه گذاری کردند.

وی افزود: امیدوایم که ثمرات انقلاب و آثار ارزشمندی که انقلاب اسلامی دارد و اجر و پاداشی که خداوند متعال به همه مجاهدین فی سبیل الله داده به ایشان هم عنایت کند و انشاالله روحشان با اولیای خدا محشور شود.